حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
خرید توافقی ۱۶ تن پیله تر ابریشم در تربت‌ حیدریه
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۱ ساعت: 17:22
  • شناسه : 26597

    ۱۶ تن پیله تر ابریشم از ابتدای خرداد تاکنون توسط تعاون روستایی از نوغانداران این شهرستان خریداری شده است.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست تعاون روستایی تربت‌ حیدریه گفت: خرید پیله تر با نرخ توافقی در استانهای خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و گیلان از ابتدای خرداد آغاز شده است و نوغانداران با […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    ۱۶ تن پیله تر ابریشم از ابتدای خرداد تاکنون توسط تعاون روستایی از نوغانداران این شهرستان خریداری شده است.

    خرید توافقی ۱۶ تن پیله تر ابریشم در تربت‌ حیدریه

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست تعاون روستایی تربت‌ حیدریه گفت: خرید پیله تر با نرخ توافقی در استانهای خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و گیلان از ابتدای خرداد آغاز شده است و نوغانداران با مراجعه به مراکز تعاون روستایی طبق نرخ اعلامی پیله تر را ارایه می‌ کنند.

    حمید رضایی افزود: از ابتدای فصل خرید و برای حمایت از نوغانداران و تکمیل زنجیره تولید و فرآوری آن در محل شرکت تعاونی واقع در شهر بایگ، تاکنون ۱۶ تن پیله تر و با قیمت توافقی خریداری شده‌ است.

    وی گفت: شرایط مناسب آب و هوایی در سال جاری و تعامل مناسب بین دستگاههای اجرایی و اداری و تعاونی در رغبت نوغانداران در سطح استانهای خراسان بزرگ و سایر استانها و از سوی دیگر ایجاد رقابت مناسب و سالم در بین خریداران پیله تر از نوغانداران باعث شده که قیمت مناسب‌ تری برای پایه خرید به ازای هر کیلوگرم پیله تر تعریف و به نفع نوغانداران زحمتکش برنامه ریزی شود.

    رضایی ادامه داد: تربت حیدریه علاوه بر اینکه مرکز پرورش کرم ابریشم و نوغانداری در فصل بهار می‌باشد در زمینه فرآوری پیله تر و تولید ابریشم در کارگاه‌ های شهر بایگ در طول سال فعالیت دارد که بر همین اساس هم شهر ملی ابریشم با محوریت شهر بایگ ثبت شده‌ است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.