حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13090 تعداد نوشته های امروز : 112×
خسارت بیش از ۲۴ میلیارد تومانی بادام کاران کوهسرخی
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۲ ساعت: 17:39
  • شناسه : 28970

    سرمازدگی فروردین‌ماه و خسارت سیل و تگرگ اردیبهشت ماه امسال در شهرستان کوهسرخ بیش از ۲۴ میلیارد تومان به بادام کاران کوهسرخ خسارت وارد کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون فرماندار کوهسرخ با اشاره به برداشت بادام دیم از سطح ۱۲ هزار و ۳۰۰ هکتار و بادام آبی از سطح هزار و ۲۰۰ […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    سرمازدگی فروردین‌ماه و خسارت سیل و تگرگ اردیبهشت ماه امسال در شهرستان کوهسرخ بیش از ۲۴ میلیارد تومان به بادام کاران کوهسرخ خسارت وارد کرد.

    خسارت بیش از ۲۴ میلیارد تومانی بادام کاران کوهسرخی

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون فرماندار کوهسرخ با اشاره به برداشت بادام دیم از سطح ۱۲ هزار و ۳۰۰ هکتار و بادام آبی از سطح هزار و ۲۰۰ هکتار سطح بادامستان های کوهسرخ گفت: امسال با کاهش ۵۰ درصدی برداشت محصول بادام به دلیل سرمازدگی و سیل بیش از هزار و ۸۵۰ تن بادام در کوهسرخ برداشت شد.

    رضا داروغه افزود: این رقم خسارت به صرف کاهش برداشت محصول بادام در کوهسرخ است که رقم خسارت واقعی وارده به باغداران با در نظر گرفتن از بین رفتن درختان برخی بادامستان ها بیش از این است.

    وی گفت: شرایط اقلیمی بویژه خشکسالی های دو دهه اخیر سبب شده تا سطح بادامستان های کوهسرخ از ۲۱ هزار هکتار به کمتر از ۱۵ هزار هکتار برسد.

    معاون فرماندار کوهسرخ با اشاره به ضرورت اجرای فوری طرح نجات بخشی و احیای بادامستان ها در این شهرستان تازه تاسیس و کم برخوردار، خواستار تخصیص اعتبارات لازم به این حوزه شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.