حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13073 تعداد نوشته های امروز : 95×
دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه رتبه دوم جشنواره شهید رجایی
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۶ ساعت: 8:52
  • شناسه : 27535

    دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در گروه سلامت و رفاه اجتماعی جشنواره شهید رجایی توانست در بین دستگاه‌های اجرایی رتبه دوم را کسب کند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: همچنین این دانشگاه در بین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان خراسان رضوی در جشنواره شهید رجایی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در گروه سلامت و رفاه اجتماعی جشنواره شهید رجایی توانست در بین دستگاه‌های اجرایی رتبه دوم را کسب کند.

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: همچنین این دانشگاه در بین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان خراسان رضوی در جشنواره شهید رجایی توانست رتبه نخست را کسب کند.

    دکتر حسین ابراهیمی‌پور روز پنجشنبه افزود: در راستای اجرای مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و براساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ دستگاه‌های اجرایی که هر ساله از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور انجام می‌شود، این دانشگاه موفق به کسب رتبه نخست شد.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران و کارکنان دانشگاه به‌ویژه همکاران معاونت توسعه مدیریت و منابع و اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه برای کسب این رتبه‌ها گفت: در این ارزیابی، دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه موفق به تحقق ۹۴٫۵ درصد مجموع امتیازهای عمومی و اختصاصی شد.

    ابراهیمی پور افزود: این دانشگاه در ارزیابی جشنواره شهید رجایی از مجموع هزار امتیاز در شاخص‌های اختصاصی، ۹۸۷٫۱۵ امتیاز و در شاخص‌های عمومی ۹۰۲٫۸۱ امتیاز کسب کرده است.

    دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۷۵ هزار نفر جمعیت سه شهرستان تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در میانه استان خراسان رضوی خدمات می‌دهد که از این تعداد ۱۸۷ هزار و ۱۷ نفر در نواحی روستایی سکونت دارند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.