حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13154 تعداد نوشته های امروز : 54×
دختران، ۶۰ درصد پذیرفته شدگان دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۳ ساعت: 11:54
  • شناسه : 29097

    ۶۰ درصد از پذیرفته شدگان دانشگاه علوم پزشکی مشهد دختران هستند.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در سال تحصیلی جدید، هزار و ۴۵۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی تا دکتری تخصصی در این دانشگاه پذیرفته شدند که ۶۰ درصد آنها را دختران و ۴۰ درصد بقیه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    ۶۰ درصد از پذیرفته شدگان دانشگاه علوم پزشکی مشهد دختران هستند.

    دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قبضه دختران

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در سال تحصیلی جدید، هزار و ۴۵۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی تا دکتری تخصصی در این دانشگاه پذیرفته شدند که ۶۰ درصد آنها را دختران و ۴۰ درصد بقیه را پسران تشکیل می‌دهند.

     دکتر حسن قوامی، با اشاره به اینکه امسال شاهد افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان در رشته پزشکی بودیم، افزود: مراحل نام نویسی دانشجویان در طی ۴ روز انجام می‌شود و طبق روال هر ساله دو روز ابتدایی مخصوص دانشجویان آقا و دو روز دوم در خدمت دختران دانشجو هستیم. 

    وی گفت: تمام فرایند ثبت نام اعم از دریافت کارت دانشجویانی، تعیین خوابگاه و کارت تغذیه در یک فضا انجام می‌شود. 

    مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه دانشجویان شهرستان‌های خواف، کاشمر و قوچان در همان دانشگاه‌ها مراحل ثبت نام خود را انجام می‌دهند، افزود: از مجموع این تعداد پذیرفته شده ۴۳۴ نفر در دانشکده پزشکی (۲۲۸ نفر در نیم سال اول و ۲۰۶ نفر در نیم سال دوم)، ۱۳۱ نفر در دانشکده دندانپزشکی (۶۸ نفر در نیم سال اول و ۶۳ نفر در نیم سال دوم) و ۱۰۳ نفر در دانشکده داروسازی (۵۱ نفر در نیم سال اول و ۵۲ نفر در نیم سال دوم) و ۵۹۹ نفر هم در دانشکده‌های پیراپزشکی، پرستاری و مامایی و بهداشت (۴۵۵ نفر در نیم سال اول و ۱۴۴ نفر در نیم سال دوم) هستند که مجموع آنها ۱۲۲۷ نفر می‌شود.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.