حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13157 تعداد نوشته های امروز : 57×
در کنار کسب علم، شخصیتی جامع از خود بسازید
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۳ ساعت: 12:36
  • شناسه : 29110

    معاون وزیر علوم خطاب به دانشجویان: معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویان باید در کنار کسب علم و تخصص، با تسلط بر ادبیات ایرانی، شخصیتی جامع از خود بسازند.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، دکتر حبیبا در همایش دانشجویان نوورود دانشگاه حکیم سبزواری، افزود: این امر می‌تواند با تسلط یافتن […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    معاون وزیر علوم خطاب به دانشجویان:

    معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویان باید در کنار کسب علم و تخصص، با تسلط بر ادبیات ایرانی، شخصیتی جامع از خود بسازند.

    در کنار کسب علم، شخصیتی جامع از خود بسازید

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، دکتر حبیبا در همایش دانشجویان نوورود دانشگاه حکیم سبزواری، افزود: این امر می‌تواند با تسلط یافتن بر ادبیات و خواندن آثار و اندیشه‌های شعرا و اندیشمندان بزرگ ایرانی مانند فردوسی، مولانا، حافظ، سعدی و دیگران میسر شود.

     

    او نسل جدید جوانان ایرانی را متفاوت از نسل‌های پیشین و دارای استعدادی سرشار دانست و گفت: باید سعی کنید چنان بنیان‌های علمی خود را قوی کنید که دنیا از رشد و توانایی علمی شما مبهوت شود، همچنان که در گذشته دانشمندان ایرانی در طب، نجوم، ریاضیات و بسیاری از علوم سرآمد روزگار خود بودند و هرکس در هر جای جهان می‌خواست دانشی بیاموزد، باید از خرمن علم آنان خوشه برمی‌چید.

     

    معاون وزیر علوم بر لزوم تقویت خودباوری در دانشجویان تاکید کرد و افزود: برای همه شما این امکان وجود دارد که بر جهان اثرگذار باشید و با توانمندی‌هایی که خداوند به هر یک از شما داده است، اثرگذار باشید.

     

    رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه فضای مجازی می‌تواند بسیار مفید و موثر باشد و امکان دسترسی به منابع عینی را برای همگان فراهم سازد، افزود: با استفاده دانشجویان از فضای مجازی و پیشی گرفتن از کلاس، استادان نیز ناگزیر خواهند شد برای عقب نماندن از دانشجو، به تحرک و پویایی روی آورند و بر دامنه علم و دانش خود بیفزایند.

     

    حبیبا از دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان یک دانشگاه بزرگ و معتبر کشور نام برد و ابراز امیدواری کرد که این دانشگاه بتواند در پیشرفت علم و فناوری در کشور پیشگام باشد.

     

    در این آیین که با برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی و قدردانی از دانشجویان رتبه برتر آزمون سراسری و سرآمدان علمی دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری همراه بود، دانشجویان نوورود این دانشگاه، به صورت رسمی تحصیلات دانشگاهی خود را آغاز کردند.

     

    در این مراسم از دانشجویان سرآمد علمی و فرهنگی با مبلغ ۵۰ میلیون ریال تجلیل شد و به دانشجویان نوورود رتبه زیر ۵۰۰، شش ماه تغذیه رایگان و به رتبه زیر ۱۰۰، یک سال تغذیه رایگان تعلق گرفت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.