حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
دستگیری سارقان سیم و کابل برق در سبزوار
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۲ ساعت: 19:47
  • شناسه : 26862

    ۵ متهم به سرقت سیم و کابل برق در شهرستان سبزوار شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق و وقوع خاموشی‌های گسترده در شبکه برق شهرستان سبزوار ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    ۵ متهم به سرقت سیم و کابل برق در شهرستان سبزوار شناسایی و دستگیر شدند.

    دستگیری سارقان سیم و کابل برق در سبزوار

    به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق و وقوع خاموشی‌های گسترده در شبکه برق شهرستان سبزوار ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و تخصصی  متهمان به سرقت را که در پوشش ماموران اداره برق با یک دستگاه خودروی وانت پیکان اقدام به سرقت سیم و کابل برق  می کردند شناسایی و کردند.

     سرهنگ اکبر محمدزاده افزود: ماموران انتظامی در این زمینه ۵ متهم را که همگی سابقه‌دار هستند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک اقدام ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

    وی گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به ۱۹ فقره سرقت سیم و کابل برق در پوشش ماموران اداره برق با لباس و تجهیزات آنان از نقاط مختلف سطح شهرستان سبزوار اعتراف کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اشاره به دستگیری یک مالخر و توقیف یک دستگاه خودرو وانت از متهمان خاطرنشان کرد؛ متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.