حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
دستگیری سارقان موبایل فروشی در مشهد
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۴ ساعت: 13:12
  • شناسه : 27196

    با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، متهمان دستبرد ۲۰ میلیارد ریالی به مغازه موبایل فروشی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سرقت شبانه از یک فروشگاه تلفن همراه در یکی از مناطق مشهد، شناسایی و دستگیری متهمان در دستورکار ماموران […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، متهمان دستبرد ۲۰ میلیارد ریالی به مغازه موبایل فروشی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

    دستگیری سارقان موبایل فروشی در مشهد

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سرقت شبانه از یک فروشگاه تلفن همراه در یکی از مناطق مشهد، شناسایی و دستگیری متهمان در دستورکار ماموران پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

    سردار احمد نگهبان افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد متهمان به سرقت شبانه با نفوذ به داخل فروشگاه تمامی لوازم شامل ۶۰ دستگاه انواع تلفن همراه و تعدادی زیادی لوازم جانبی موبایل به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال را سرقت کرده اند.

    وی ادامه داد: در بررسی دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت، مشخص شد سارقان به صورت شبانه با یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه پژو ۴۰۵ پلاک مخدوش، با نفوذ به داخل فروشگاه تمامی لوازم را سرقت کرده اند.

    سردار نگهبان گفت: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی، یکی از متهمان را شناسایی و وی را در یکی از شهر‌های جنوبی استان ردزنی و با نیابت قضائی دستگیر کردند.

    او افزود: متهم در تحقیقات به عمل آمده و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت از فروشگاه موبایل موردنظر با همدستی زن و مردی جوان اعتراف کرد که دو عضو دیگر این باند هم در محدوده شهرک شهید رجائی دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان قسمتی از اموال مسروقه کشف و به مالباخته تحویل داده شد.

    جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی و دستگیری افراد مالخر با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.