حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13018 تعداد نوشته های امروز : 40×
دستگیری عاملان ضرب و شتم نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ کاشمر
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۸ ساعت: 17:22
  • شناسه : 27939

    با حضور عوامل انتظامی در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر عاملان ضرب و شتم نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ این شهر دستگیر شدند.  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ،رئیس دانشکده علوم پزشکی و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت:با اعلام نزاع در یکی از خیابان‌های شهر کاشمر نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    با حضور عوامل انتظامی در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر عاملان ضرب و شتم نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ این شهر دستگیر شدند.

    دستگیری عاملان ضرب و شتم نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ کاشمر به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ،رئیس دانشکده علوم پزشکی و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت:با اعلام نزاع در یکی از خیابان‌های شهر کاشمر نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

    محمد جواد یزدانی افزود:کارشناسان اورژانس سه مصدوم این نزاع را پس از انجام خدمات اولیه در حال انتقال به بیمارستان بودند که یکی از این مصدومان  در داخل آمبولانس با کارشناس ۱۱۵ درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند.

    وی گفت: با اعلام این نزاع نیرو‌های امدادی ۱۱۵ دیگری فراخوان و مصدومان نزاع و کارشناسان اورژانس به بیمارستان منتقل می شوند. 

     رئیس دانشکده علوم پزشکی و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر افزود: در محل اورژانس بیمارستان یکی از مصدومان نزاع متواری شد و دو مصدوم دیگر پس از دریافت خدمات درمانی در محل اورژانس بیمارستان، با حضور نیروی انتظامی تحویل کلانتری شدند.

    محمد جواد یزدانی گفت: هم‌اکنون کارشناس مضروب، درمان شده و شبکه بهداشت و درمان تا حصول نتیجه و مجازات خاطیان پیگیر شکایت از این افراد است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.