حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
دستگیری كلاهبردار ۲ میلیاردی در نيشابور
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۱ ساعت: 19:51
  • شناسه : 28739

    متهمی که از طریق اپلیکیشن رسيدساز جعلی اقدام به كلاهبرداری ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی در نیشابور کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی شکایت ۲ نفر از کسبه طلافروش شهر نیشابور مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    متهمی که از طریق اپلیکیشن رسيدساز جعلی اقدام به كلاهبرداری ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی در نیشابور کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

    دستگیری كلاهبردار ۲ میلیاردی در نيشابور

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی شکایت ۲ نفر از کسبه طلافروش شهر نیشابور مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی سودجو، پيگيری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    سرهنگ حسین احمدی افزود: با حضور ماموران تجسس كلانتری ۱۳ مشخص شد، زنی سودجو با جلب اعتماد فروشنده، مقدار قابل توجهی طلا به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خریده است و با استفاده از اپلیکیشن رسیدساز که یک نرم افزار جعلی است اقدام به ساخت یک رسید تقلبی مشابه رسيدهای بانکی کرده و فروشندگان را فریب داده است.

    وی ادامه داد: ماموران انتظامی در حين رسيدگی به پرونده متوجه شدند متهم به یک مغازه موبایل فروشی نيز مراجعه کرده است که بلافاصله با مراجعه به محل، متهم با هماهنگی مقام قضايی دستگير و طلاهای سرقتی را نیز کشف کردند.

    این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم که اهل شهرستانی ديگر است در مواجهه با ادله و مستندات پلیس، تاکنون به ۲ فقره کلاهبرداری با اين روش اعتراف کرد که تحقیقات از متهم جهت کشف سایر جرایم احتمالی دیگر ادامه دارد.

    احمدی تصریح کرد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند و شاکی هستند، می توانند برای شناسایی و پیگیری پرونده در ساعات اداری به دایره تجسس کلانتری ۱۳ مراجعه کنند.

    وی خطاب به شهروندان توصیه کرد: با رعایت توصيه های پليس مجرمان را در رسیدن به اهداف مجرمانه شان ناکام گذارند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.