حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
دستگیری متهم به ۱۲ فقر سرقت رینگ و لاستیک خودرو در سبزوار
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۱ ساعت: 19:35
  • شناسه : 28735

    متهم به ۱۲ فقره سرقت رینگ و لاستیک خودرو در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد .   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لاستیک خودرو در سطح شهرستان سبزوار پیگیری موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.  سرهنگ […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    متهم به ۱۲ فقره سرقت رینگ و لاستیک خودرو در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد .

    دستگیری متهم به ۱۲ فقر سرقت رینگ و لاستیک خودرو در سبزوار

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لاستیک خودرو در سطح شهرستان سبزوار پیگیری موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. 

    سرهنگ اکبر محمدزاده افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری یک سری اقدامات تخصصی یک متهم را در این زمینه شناسایی و دستگیر کردند.

    محمدزاده ادامه داد: متهم دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به ۱۲ فقره سرقت رینگ و لاستیک خودروهای سواری در سطح شهرستان سبزوار اعتراف کرد. 

    وی با اشاره به شناسایی و دستگیری ۶ مالخر در این زمینه خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.