حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13073 تعداد نوشته های امروز : 95×
دستگیری همه عوامل نزاع دسته جمعی در فریمان
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۲ ساعت: 15:03
  • شناسه : 28925

    همه عوامل نزاع دسته جمعی منجر به قتل در فریمان دستگیر شدند.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان فریمان گفت: پس از وقوع این نزاع، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران با حضور در محل و انجام اقدامات پلیسی، در ساعات اولیه تعداد هفت […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    همه عوامل نزاع دسته جمعی منجر به قتل در فریمان دستگیر شدند.

    دستگیری همه عوامل نزاع دسته جمعی در فریمان

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان فریمان گفت: پس از وقوع این نزاع، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران با حضور در محل و انجام اقدامات پلیسی، در ساعات اولیه تعداد هفت نفر از منازعان را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، آنها را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

     

    سرهنگ جواد ابراهیمی افزود: ماموران همچنین در بازرسی از محل اختفای متهمان، دو قبضه سلاح غیرمجاز و هشت قبضه سلاح سرد کشف کردند.

     

    وی ادامه داد: یکی از این متهمان هم با استفاده از سلاح و تیراندازی در صحنه نزاع، باعث قتل یکی از افراد درگیر شده بود که طی یک عملیات پلیسی پس از سه روز تعقیب و مراقبت، دستگیر شد.

     

    این مسئول انگیزه این درگیری را اختلافات بین طرفین اعلام کرد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.