حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13092 تعداد نوشته های امروز : 114×
دستگیری ۱۷ شرور در مشهد
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۲ ساعت: 17:44
  • شناسه : 28972

    در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی پلیس ۱۷ شرور و مخل نظم و امنیت عمومی در مشهد بازداشت شدند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در این خصوص چند قبضه سلاح گرم و سلاح شکاری غیرمجاز ۱۴ قبضه شمشیر، چاقو و قمه نیز از مخفیگاه این افراد شرور در مشهد […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی پلیس ۱۷ شرور و مخل نظم و امنیت عمومی در مشهد بازداشت شدند.

    دستگری ۱۷ شرور در مشهد

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در این خصوص چند قبضه سلاح گرم و سلاح شکاری غیرمجاز ۱۴ قبضه شمشیر، چاقو و قمه نیز از مخفیگاه این افراد شرور در مشهد کشف شد.

    سردار احمد نگهبان افزود: این افراد جرایمی از قبیل شرارت، تخریب اموال عمومی، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح و شرکت در نزاع های دسته جمعی را در سوابق کیفری خود داشتند.

    جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به توقیف سه دستگاه خودرو گفت: تحرکات و فعالیت های اراذل و اوباش در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس هوشمندانه و مقتدرانه وارد عمل خواهد شد.

    سردار نگهبان گفت:با تلاش ماموران کلانتری شهرک فراجا متهم به ۶۴ فقره سرقت در غرب شهر مشهد شناسایی شد تیم رسیدگی کننده پرونده با بازبینی دقیق تصاویر دوربین های مداربسته محدوده سرقت های متهم را که ۲۵ ساله و سابقه دار است شناسایی و با اشراف اطلاعاتی وی را دستگیر کردند.

    وی ادامه داد: متهم به ۳۸ فقره سرقت لوازم داخل خودرو و ۲۶ فقره سرقت از مجتمع های مسکونی برای تامین هزینه‌های مواد مخدر و فروش آنها به چند مالخر اعتراف کرد متهم به ۶۴ فقره سرقت در مشهد به مراجع قضایی معرفی شد.

    طرح ارتقای آرامش و امنیت زائران و مجاوران رضوی در مبارزه با اراذل و اوباش به مدت ۲ روز اجرا شد.

    در این مدت با اشراف اطلاعاتی و پشتیبانی کلانتری های شهر مشهد ۱۷ نفر از اراذل و اوباش به اتهام اخلال و برهم زدن نظم و امنیت عمومی در ۹ نقطه از شهر مشهد دستگیر شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.