حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9281 تعداد نوشته های امروز : 40×
دستگیری ۲ سارق رایانه خودرو در مشهد
  • 2024-08-26 ساعت: 16:52
  • شناسه : 15817

    دستگیری ۲ سارق رایانه خودرو در مشهد به گزارش پایگاه خبری نجوا نیوز ، جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی رایانه خودروهای سواری پژو در منطقه قاسم آباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. سرهنگ محمد چراغ روز دوشنبه افزود: طبق بررسی صورت گرفته، ۲ مرد جوان با یک دستگاه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    دستگیری ۲ سارق رایانه خودرو در مشهد
    به گزارش پایگاه خبری نجوا نیوز ، جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی رایانه خودروهای سواری پژو در منطقه قاسم آباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

    سرهنگ محمد چراغ روز دوشنبه افزود: طبق بررسی صورت گرفته، ۲ مرد جوان با یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در ساعات پایانی شب، خودروهای پژو فاقد تجهیزات ایمنی را شناسایی و در کمتر از یک دقیقه رایانه آن‌ها را سرقت می کردند.

    جانشین فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: ماموران دایره تجسس کلانتری قاسم آباد با بررسی دقیق تصاویر دوربین های مداربسته یکی از متهمان را شناسایی و با ردزنی مخفیگاه وی در محدوده بلوار معلم، با هماهنگی مقام قضایی این متهم و همدستش را دستگیر و سه رایانه پژو از آنان کشف کردند.

    سرهنگ چراغ گفت: متهمان ۳۷ و ۳۹ ساله در بازجویی ها به ۲۰ فقره سرقت رایانه خودروهای پژو در محدوده غرب و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کردند.

    او افزود: متهمان به دادسرا معرفی شدند و تحقیقات برای دستگیری مالخر ادامه دارد.

     

    کلمه کلیدی : دستگیری ۲ سارق رایانه خودرو در مشهد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.