حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
دستگیری ۲ نفر در رابطه با آتش‌سوزی شادآباد
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۱ ساعت: 20:35
  • شناسه : 28753

    ویژه‌های تهران؛ آقای جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه گفت: ۱۳ نفر از کارشناسان رسمی دادگستری برای بررسی علت حادثه به این پرونده ورود کرده‌اند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دستگیری ۲ نفر در رابطه با آتش‌سوزی شادآباد. آقای جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه در این باره گفته:  وزش باد سنگین تردد در پایتخت را مختل […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ



    پایگاه خبری نجوا

    ویژه‌های تهران؛

    آقای جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه گفت: ۱۳ نفر از کارشناسان رسمی دادگستری برای بررسی علت حادثه به این پرونده ورود کرده‌اند.

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دستگیری ۲ نفر در رابطه با آتش‌سوزی شادآباد. آقای جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه در این باره گفته: 

    وزش باد سنگین تردد در پایتخت را مختل کرد. به گفته معاون اجتماعی پلیس راهور تهران، دیشب در پایتخت شاهد وزش باد شدید بودیم که این مسئله با توجه به شکستگی برخی درختان در معابر تهران باعث ترافیک سنگین شد. اما تصاویری از خسارت‌های طوفان دیشب در فضای مجازی منتشر شده است.

    سرنوشت ون‌های غیر فعال شهرداری. آقای تشکری هاشمی، عضو شورای شهر تهران، درباره این ون‌ها میگه:

    و سارقان طلا‌های کودکان را شناسایی کنید. پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر بدون پوشش متهمان سرقت گوشوار‌های کودکان برابر دستور مقام قضایی از شهروندان خواست اگر به این شیوه از آنان سرقت شده برای شناسایی سارقان به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند یا با شمارۀ ۱۱۰ یا ۲۱۸۲۵۲۰۴ تماس بگیرند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.