حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13097 تعداد نوشته های امروز : 119×
دعوت استاندار خراسان رضوی از مردم برای حضور در مراسم تشییع پیکر سردارشهید نیلفروشان
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۴ ساعت: 20:42
  • شناسه : 27296

    استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی از مردم مشهد برای حضور در مراسم تشییع پیکر سردار شهید نیلفروشان دعوت کرد.     به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در بخشی از پیام غلامحسین مظفری امده است : مردم شریف و ولایتمدار استان خراسان رضوی، عزت ایران اسلامی در گرو فداکاری‌های عزیزانی است که از […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی از مردم مشهد برای حضور در مراسم تشییع پیکر سردار شهید نیلفروشان دعوت کرد.

     

    دعوت استاندار خراسان رضوی از مردم برای حضور در مراسم تشییع و بدرقه پیکر شهید نیلفروشان

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در بخشی از پیام غلامحسین مظفری امده است : مردم شریف و ولایتمدار استان خراسان رضوی، عزت ایران اسلامی در گرو فداکاری‌های عزیزانی است که از مرز‌های شرف و انسانیت و حدودات این خاک پاک دفاع و برای آن در هر عرصه‌ای جانفشانی می‌کنند.

    ایران اسلامی داغدار از دست دادن فرزند برومند و فداکاری است که یادگار سال‌های دفاع مقدس است. فقدان شهید نیلفروشان و شهدای دیگر جبهه مقاومت که برخاسته از متن و دل ملت منطقه بودند این روز‌ها اندوهی بزرگ را بر دل مردم گذاشته است و ندای پایمردی را در مسیر اهداف انقلاب اسلامی بلندتر از قبل فریاد می‌زند.

    در ادامه این پیام امده است : خراسان رضوی فردا، اندوه جانکاه خود را تبدیل به فریاد خواهد کرد و در تشییع پیکر پاک این شهید عزیز به سوی مرقد مطهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیة والثنا، بصیرت و آگاهی انقلابی خویش را به نمایش خواهد گذاشت.

    استاندار خراسان رضوی در پایان از آحاد مردم شریف خراسان رضوی دعوت کرد به نشان همراهی با آرمان‌های شهدای جبهه مقاومت در مراسم وداع با پیکر این شهید حضور یابند.

     مراسم تشییع پیکر مطهر مستشار عالی سپاه پاسداران، سردار شهید عباس نیلفروشان  ساعت ۹:۳۰ صبح روز چهارشنبه ۲۵ مهر  از میدان بسیج به سمت حرم رضوی برگزار می‌شود.

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.