حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک فاخر ایرانی اسلامی آغاز بکار کرد
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۳ ساعت: 17:26
  • شناسه : 27029

    در نمایشگاه بین المللی تهران دوازدهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک فاخر ایرانی اسلامی با حضور مقامات وزارت صمت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران افتتاح شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ به نقل از روابط عمومی نمایشگاه تهران،دوازدهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک فاخر ایرانی اسلامی با حضور و مشارکت ده‌ها شرکت طراحی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ



    پایگاه خبری نجوا

    در نمایشگاه بین المللی تهران

    دوازدهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک فاخر ایرانی اسلامی با حضور مقامات وزارت صمت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران افتتاح شد.

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ به نقل از روابط عمومی نمایشگاه تهران،دوازدهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک فاخر ایرانی اسلامی با حضور و مشارکت ده‌ها شرکت طراحی و تولیدی و همچنین واحد‌ها و کارگاه‌های کوچک و متوسط تولیدی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز بکار کرد.
     شرکت کنندگان در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک فاخر ایرانی اسلامی، برترین تولیدات شامل انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، و دیگر مدل‌های تولیدی را در قالب طرح و رنگ‌های گوناگون و همچنین دستگاه‌ها و تجهیزات تولید پوشاک را به مدت چهار روز در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
    ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، ارتقا سطح تولید داخلی، علمی کردن طرح تولید پوشاک داخلی، کمک به توسعه اشتغال پایدار، بازاریابی و افزایش صادرات، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان شده است.
    برگزاری یک همایش و چند نشست تخصصی با حضور طراحان، تولیدکنندگان، استادان دانشگاه و کارشناسان از برنامه‌های جانبی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک فاخر ایرانی اسلامی است.
    گردش مالی بازار پوشاک کشور سالانه حدود هشت هزار میلیارد تومان است که سهم بخش داخلی از این بازار بزرگ تنها حدود سی درصد است و هفتاد درصد دیگر این بازار در دست واردکنندگان است که پوشاک را عمدتاً به صورت قاچاق وارد کشور می‌کنند.
    علی مرادی رئیس ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک فاخر ایرانی اسلامی گفت: این نمایشگاه با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران و از سوی شرکت سامع پادنوین و با همکاری اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نساجی و پوشاک ایران و اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران و انجمن پوشاک ایران برپا شده است.
    وی افزود: پس از تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، تلاش کردیم این نمایشگاه را در راستای این فرمایشات و حمایت از پوشاک ایرانی برگزار می‌کنیم، لذا نمایشگاه پوشاک ایران می‌تواند ضمن تحقق این هدف، گامی مهم جهت افزایش اعتماد جامعه مصرف کنندگان به پوشاک داخلی بردارد.
    رئیس ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک فاخر ایرانی اسلامی گفت: قاچاق یکی از مسائل مهمی است که به صنعت پوشاک کشور صدمات سختی وارد می‌کند، البته مبارزه با قاچاق پوشاک صورت می‌گیرد، اما باید با جدیت بیشتر باشد.
    گفتنی است دوازدهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک فاخر ایرانی اسلامی از امروز تا ۲۶ مهرماه هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، میزبان علاقمندان است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.