حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
دو مدال طلا ورزشکاران خراسان رضوی در رکوردگیری انتخابی تیم ملی
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۲ ساعت: 14:24
  • شناسه : 26809

    ورزشکاران خراسان رضوی در رکوردگیری کشور دو مدال طلا از آن خود کردند. به گزارش خبرگزاری  صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در رکوردگیری از ورزشکاران رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان دختر و پسر کشور که با حضور پرشور  ۲۹۸ ورزشکار خراسان رضوی برگزارشد، شقایق صادقی در ۴۰۰ متر نوجوانان و آیناز نیازمند در ۴۰۰ […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    ورزشکاران خراسان رضوی در رکوردگیری کشور دو مدال طلا از آن خود کردند.

    دو مدال طلا ورزشکاران خراسان رضوی در در رکوردگیری انتخابی تیم ملی

    به گزارش خبرگزاری  صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در رکوردگیری از ورزشکاران رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان دختر و پسر کشور که با حضور پرشور  ۲۹۸ ورزشکار خراسان رضوی برگزارشد، شقایق صادقی در ۴۰۰ متر نوجوانان و آیناز نیازمند در ۴۰۰ متر نونهالان‌ موفق به کسب مدال طلا شدند.

    در این رقابت‌ها  که با هدف برنامه‌ریزی تشکیل اردو‌های آماده‌سازی تیم‌های ملی پایه در ورزشگاه تخصصی دو و میدانی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد ده ورزشکار از خراسان رضوی برای  شرکت در رکوردگیری دعوت شده بودند که در پایان اتوسا نیکویی  درپرتاب وزنه نونهالان مقام دوم، یگانه احمدی در پرتاب وزنه نوجوانان مقام سوم، روبیتا ربیع  در صدمتر نوجوانان مقام سوم و ریحانه نصیحتی در ۴۰۰ متر نوجوان مقام سوم را برای خراسان رضوی بدست آوردند.

    نمایندگان استان  در بخش دختران و بر اساس دعوت فدراسیون محدثه تالانه در ماده ۱۵۰۰، آتوسا نیکویی  پرتاب وزنه، شقایق صادقی  ۴۰۰ متر، اقلیما ابراهیمی ۲۰۰ متر، آیناز نیازمند ۴۰۰  متر، ریحانه نصیحتی ۴۰۰  متر، ریحان رحمانی ۴۰۰  متر، الناز وزیری نژاد۴۰۰  متر، روبیتا ربیع ۱۰۰، یگانه احمدی (وزنه) بودند.

    خانم‌ها بیگی و سیفی به عنوان سرپرست و مربی همراهی این تیم را بر عهده داشتند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.