حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13018 تعداد نوشته های امروز : 40×
دیدار تولیت آستان قدس رضوی با خانواده‌ های شهدای وحدت
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۸ ساعت: 19:22
  • شناسه : 27964

    تولیت آستان قدس رضوی امروز با خانواده‌ های شهیدان محمدزاده و شوشتری دیدار و گفت‌ و گو کرد.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی امروز در دیدار با همسر و فرزندان شهید محمدزاده گفت: استقامت اصلی ترین خصوصیتی بود که شهدای وحدت از آن برخوردار بودند. حجت الاسلام […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    تولیت آستان قدس رضوی امروز با خانواده‌ های شهیدان محمدزاده و شوشتری دیدار و گفت‌ و گو کرد.

    دیدار تولیت آستان قدس رضوی با خانواده‌ های شهدای وحدت

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی امروز در دیدار با همسر و فرزندان شهید محمدزاده گفت: استقامت اصلی ترین خصوصیتی بود که شهدای وحدت از آن برخوردار بودند.

    حجت الاسلام والمسلمین مروی افزود: شهیدانی چون شهید محمدزاده مصداق بارز اطاعت از امر‌ خداوند هستند، امری که عمل به آن به معنی ایستادگی و مجاهدت تا آخرین لحظه از زندگی است.

     

    او ادامه داد: قطعا برای شهدای دفاع مقدس در برهه‌ های مختلف تاریخ فرصت‌ های شغلی و معیشتی خاصی فراهم شده اما مجاهدت برای آن‌ ها در اولولیت قرار داشته است.

     

    حجت الاسلام والمسلمین مروی اظهار داشت: شهید محمدزاده در راه جهاد، استقامت و ایستادگی در راه اسلام و وحدت شهید شد، ضمن اینکه خوش خلقی و حسن رفتار این شهید نیز همیشه زبانزد است.

     

    او افزود: امروز ملت‌ های مسلمان به شهدایی چون شهید محمدزاده نیاز دارند. شهدایی که خانواده‌ هایی چون شما در کنارشان هستند و خود می گویند در این مسیر هیچ چیز جز زیبایی ندیده‌ اند.

     

    مروی بیان کرد: ملت‌ های مسلمان امروزه در مقابل دشمنی متحد شده‌ اند که خباثت را به انتها رسانده و برای مقابله با این دشمن نیازمند الگوبرداری از شهدایی هستیم که بزرگ‌ ترین نمونه‌ های مقاومت هستند.

     

    تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با خانواده شهید نورعلی شوشتری نیز اظهار داشت: ما از خانواده شهدا قوت می گیریم؛ خانواده شهدا می توانند در این برهه مهم تاریخی راه را به ما نشان دهند.

     

    او افزود: همسران و فرزندان شهدا در این زمانه شبیه ترین افراد به اهل بیت شهدای کربلا هستند. مادران و همسرانی که مشاهیری چون ام‌ البنین (س) را الگوی خود قرار داده‌ اند.

     

    مروی ادامه داد: اگر شهیدی رشید چون قمر بنی هاشم اینگونه رشد کرد به دلیل دامان پر برکت ام‌البنین (س) بود؛ مادر چنین نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.

     

    تولیت آستان قدس در پایان اظهار داشت: خدمات شهید شوشتری در راه وحدت فراموش نشدنی است؛ ایشان از مهم ترین نام‌ هایی است که در راه ایستادگی، مقاومت و وحدت همیشه به زبان می‌ آوریم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.