حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
دیدار معاون رییس جمهور از خانواده جانباختگان معدن طبس در کاشمر
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۰ ساعت: 17:08
  • شناسه : 26431

    دکتر زهرا بهروز آذر معاون رئیس جمهور با حضور در منازل جانباختگان حادثه معدن طبس در کاشمر از خانواده آنها دلجویی کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده حادثهٔ تاثر برانگیز در یکی از معادن طبس را که باعث جان‌ باختن تعدادی از کارگران عزیز و […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    دکتر زهرا بهروز آذر معاون رئیس جمهور با حضور در منازل جانباختگان حادثه معدن طبس در کاشمر از خانواده آنها دلجویی کرد.

    دیدار معاون رییس جمهور از خانواده جانباختگان معدن طبس در کاشمر
    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده حادثهٔ تاثر برانگیز در یکی از معادن طبس را که باعث جان‌ باختن تعدادی از کارگران عزیز و زحمتکش آن معدن شد، به همهٔ خانواده‌های مصیبت‌دیده، خصوصاً بازماندگان آنان تسلیت گفت.

     

    خانم دکتر زهرا بهروز از خداوند متعال برای جان‌باختگان این حادثه رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر و برای مصدومان سلامتی عاجل را  مسالت کرد.

     

    ۱۲ نفر از جان باختگان معدن طبس از اهالی استان خراسان رضوی هستند.

     

    انفجار معدن زغال‌سنگ طبس حادثه‌ای پرتلفات بود که حدود ساعت ۲۱ روز ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ در یکی از کارگاه‌های شرکت زغال‌سنگ معدنجوی طبس رخ داد.

     

    حادثه انفجار معدن طبس، به علت تصاعد آنی گاز متان در یکی از تونل‌های معدن زغال‌سنگ شرکت معدنجو رخ داد که در زمان حادثه ۶۹ کارگر در دو بلوک این معدن زغال‌سنگ مشغول کار بودند.

     

    حسن مصطفوی از کاشمر، احمد جغتانی از سبزوار، رضا خیری از کاشمر، مجتبی جبله از سبزوار، محمد مرادی از کاشمر، جواد باعثی از سبزوار، قربان رفیعی قله زو از کلات، نادرحسین نوری خلیل آباد از کاشمر، حسن تیموری از کاشمر، مصطفی فشانجردی از سبزوار، حسن ریواده از سبزوار و رمضانعلی داوری قله زو از کلات ۱۲ فوتی خراسان رضوی ناشی از انفجار معدن طبس هستند.

     

     

     

     

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.