حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13117 تعداد نوشته های امروز : 17×
دیدار نماینده آستان قدس با خانواده مصدوم معدن طبس در انابد
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۰ ساعت: 12:34
  • شناسه : 26390

    نماینده تولیت آستان قدس رضوی با خانواده مهدی علیزاده، کارگر حادثه دیده در معدن طبس، در انابد دیدار کرد.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، در این دیدار که امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان بردسکن حضور داشتند، حجت الاسلام احمدی به نمایندگی از تولیت آستان قدس رضوی سلام رهبر […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    نماینده تولیت آستان قدس رضوی با خانواده مهدی علیزاده، کارگر حادثه دیده در معدن طبس، در انابد دیدار کرد.

    دیدار نماینده آستان قدس با خانواده مصدوم معدن طبس در انابد

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، در این دیدار که امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان بردسکن حضور داشتند، حجت الاسلام احمدی به نمایندگی از تولیت آستان قدس رضوی سلام رهبر معظم انقلاب و تولیت آستان قدس رضوی را به این خانواده ابلاغ کرد.

    وی افزود: با توجه به بستری بودن آقای علیزاده در بیمارستان قائم مشهد و تاکید حضرت آقا و تولیت آستان قدس رضوی، با حضور در بیمارستان در جریان روند درمانی این کارگر عزیز قرار گرفتم و تصمیم گرفته شد با حضور در شهر انابد، با خانواده این کارگر عزیز نیز دیدار داشته باشیم و مسایل و مشکلات آنها را بررسی کنیم. 

    نماینده تولیت آستان قدس رضوی ضمن تقدیم هدایای رهبری و تولیت آستان قدس رضوی به خانواده این مصدوم حادثه معدن، گفت: با جدیت پیگیر روند درمانی این کارگر خواهیم بود و با توجه به درخواست همسر وی مقرر شد زمینه انتقال بیمار از مشهد به کاشمر فراهم شود.

    وی با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی خانواده بیمار علیزاده اظهار امیداری کرد بتوان با موافقت تولیت آستان قدس رضوی تا درمان نهایی این بیمار، برای خانواده وی مستمری برقرار شود. 

    حجت الاسلام امینی امام جمعه بردسکن نیز ضمن تشکر از رهبر معظم انقلاب برای توجه ویژ به خانواده‌های داغدیده و مصدوم حادثه معدن طبس، از مسئولان خواست تا پیگیر احقاق حق خانواده‌های داغدیده و پیگیری وضعیت مصدومان این حادثه باشند.

    علی دهقان زاده، فرماندار بردسکن هم آمادگی دولت را برای درمان این بیمار اعلام کرد و گفت: از طریق رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیگیری خواهم کرد زمینه انتقال آقای علیزاده از بیمارستان قائم مشهد به بیمارستان کاشمر فراهم شود و تحت درمان تیم پزشکی قرار بگیرد.

    محمدامین بابایی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی به همراه ابراهیم رضازاده مدیر روابط کار این اداره کل و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بردسکن هم با حضور در بیمارستان قائم مشهد ضمن پیگیری روند درمانی این کارگر حادثه دیده، با خانواده وی دیدار و از آنان دلجویی کرد.

    بابایی همچنین به نمایندگی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن دلجویی از خانواده این کارگر آسیب دیده، در جریان پرونده پزشکی و روند درمان وی قرار گرفت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.