حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
راهیابی «رب زنبور عسل» به جشنواره بین‌ المللی فیلم کوتاه تهران
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۳ ساعت: 20:43
  • شناسه : 27051

    فیلم کمدی – داستانی رب زنبور عسل در جشنواره بین‌ المللی فیلم کوتاه تهران حضور خواهد داشت.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول انجمن سینمای جوان نیشابور گفت: فیلم کوتاه داستانی «رب زنبور عسل» به نویسندگی و کارگردانی سید مهدی حسینی از فیلم سازان جوان دانش‌ آموخته این انجمن، به […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    فیلم کمدی – داستانی رب زنبور عسل در جشنواره بین‌ المللی فیلم کوتاه تهران حضور خواهد داشت.

    راهیابی «رب زنبور عسل» به جشنواره بین‌ المللی فیلم کوتاه تهران

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول انجمن سینمای جوان نیشابور گفت: فیلم کوتاه داستانی «رب زنبور عسل» به نویسندگی و کارگردانی سید مهدی حسینی از فیلم سازان جوان دانش‌ آموخته این انجمن، به چهل و چهارمین جشنواره بین‌ المللی فیلم کوتاه تهران راه یافت.

    مسعود سپهر سلیمانی افزود: فیلم کمدی – داستانی رب زنبور عسل، داستان مردی روستایی است که با گرفتن وام کشاورزی در زمینه زنبورداری، قصد دارد بدون اطلاع از خانواده خود منزلی در شهر اجاره کند و با خانواده خود از روستا به شهر مهاجرت نماید و با بردن کندوها به صحرا قصد فریب بانک را دارد که اتفاقاتی برای او رخ می دهد.

    وی اظهار کرد: در این فیلم «رضا معتمدی، مائده دستجردی، احمدرضا نیک اندیش، جابر حسینی نیک، ریحانه گرمابی، سید مسعود حسینی، روح اله ناصحی نسب، ربابه شفیعی، ناصر شورگشتی و سیدمهدی حسینی» به ایفای نقش پرداخته‌ اند.

    مسئول انجمن سینمای جوان نیشابور به عملکرد انجمن سینمای جوانان ایران در نیشابور در یکسال گذشته پرداخت و گفت: یک سال این انجمن از هفته فیلم و عکس آبان‌ ماه سال گذشته تا آبان ماه امسال در نظر گرفته می‌ شود، در این مدت هنرجویان این انجمن ۶ فیلم هنرجویی و پنج فیلم اولی داشتند، فیلم رب زنبور عسل از همین تولیدات بوده که در جشنواره منطقه‌ ای انجمن سینمای جوانان ایران در شهریورماه امسال نیز حائز رتبه شد.

    وی با اشاره به عضویت ۶۰ هنرجو در انجمن سینمای جوانان ایران در نیشابور اظهار کرد: این انجمن در یک سال گذشته با همکاری شهرداری موفق به حمایت مالی از ۱۰ فیلم شده که این فیلم ها در حال ساخت، تدوین یا آماده‌ سازی است.

    سلیمانی برگزاری نشست های هفتگی و تخصصی فیلم و عکس، برپایی سه نمایشگاه انفرادی و گروهی عکاسی با موضوعات مختلف، برگزاری پنج اردوی عکاسی و کارگاه‌ های آموزشی، مشارکت در برگزاری گذر فرهنگ و هنر و برگزاری مستمر پاتوق عکس را از فعالیت های این انجمن برشمرد.

    وی ادامه داد: انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری، کانون بسیج هنرمندان و گذر فرهنگ و هنر در راستای استعداد یابی و حمایت از ایده های نو و خلاق، فراخوان بیست و هشتمین هفته فیلم و عکس نیشابور را منتشر کرده است.

    مسئول انجمن سینمای جوان نیشابور اظهار کرد: شرکت در هفته فیلم و عکس با موضوع آزاد است و در بخش عکس تمامی عکاسانی که دوره آموزشی انجمن را طی کرده و یا عضو کانون عکس هستند، می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند، مهلت ارسال آثار به بخش عکس ۲۵ آبان ۱۴۰۳ است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.