حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13032 تعداد نوشته های امروز : 54×
راهیابی ۳ تئاتر از تربت جام به جشنواره خراسان رضوی
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۲ ساعت: 11:37
  • شناسه : 28877

    ۳ تئاتر از شهرستان تربت جام به سی و چهارمین جشنواره خراسان رضوی (رضوان) راه یافت.   به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام گفت: در بخش خیابانی «رنج و گنج» به کارگردانی حامد عطایی‌فرد، «گردآفرید» به کارگردانی آرزو شهنازی و نقالی نادیا یاری پور و […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    ۳ تئاتر از شهرستان تربت جام به سی و چهارمین جشنواره خراسان رضوی (رضوان) راه یافت.

    راهیابی ۳ تئاتر از تربت جام به جشنواره خراسان رضوی

     

    به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام گفت: در بخش خیابانی «رنج و گنج» به کارگردانی حامد عطایی‌فرد، «گردآفرید» به کارگردانی آرزو شهنازی و نقالی نادیا یاری پور و در بخش نمایشنامه خوانی، نمایشنامه «بُرکه» به کارگردانی آرزو شهنازی، مجوز ورود به جشنواره را دریافت کردند.

     

    صادق شریف نسب افزود: ثمره حمایت‌های خوبی که امسال از بخش تئاتر شهرستان در قالب طرح شهید آوینی صورت گرفت، راهیابی سه اثر به سی چهارمین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی شد.

     

    وی تصریح کرد: سی و چهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی (رضوان) از ۱۷ تا ۲۲ آبان امسال در مشهد برگزار می‌شود و با رای داوران آثار منتخب به جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر معرفی می‌شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.