حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13032 تعداد نوشته های امروز : 54×
راه اندازی هشت خوابگاه متاهلی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۷ ساعت: 13:42
  • شناسه : 27752

    هشت خوابگاه متاهلی با هدف تسهیل شرایط تحصیل این دانشجویان در دانشگاه راه اندازی شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، قائم مقام معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  این خوابگاه‌ها به صورت استیجاری به صورت سوییت و با تجهیزات لازم برای  رفاه حال دانشجویان متاهل و تسهیل شرایط تحصیل آنها برای […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    هشت خوابگاه متاهلی با هدف تسهیل شرایط تحصیل این دانشجویان در دانشگاه راه اندازی شد.

    راه اندازی هشت خوابگاه متاهلی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، قائم مقام معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  این خوابگاه‌ها به صورت استیجاری به صورت سوییت و با تجهیزات لازم برای  رفاه حال دانشجویان متاهل و تسهیل شرایط تحصیل آنها برای نخستین بار در این دانشگاه راه اندازی شده است و  به دانشجویان متاهل بر اساس اولویت بندی  تحویل می‌شود.

     اسماعیل زاده با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی تا دو ماه آینده هشت خوابگاه متاهلی دیگر  به مجموع این خوابگاه‌ها افزوده می‌شود افزودتلاش می‌شود تا پایان سال هشت خوابگاه دیگر نیز به صورت استیجاری آماده سازی شود که با این اقدام مجموع خوابگاه‌های دانشجویان متاهل به ۲۴ مورد می‌رسد.

    وی  از دانشجویان متاهل متقاضی خوابگاه  خواست برای نام نویسی نخست  به مدیریت دانشجویی) مراجعه کنند دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.