حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13154 تعداد نوشته های امروز : 54×
راه اندازی چهارمین دادگاه صلح استان خراسان رضوی در شهرستان مرزی تایباد
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۸ ساعت: 16:33
  • شناسه : 26070

    در مراسمی چهارمین دادگاه صلح استان خراسان رضوی در شهرستان مرزی تایباد راه اندازی شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس دادگستری تایباد در این مراسم گفت:  برای دادگاه صلح در این خطه مرزی سه شعبه پیش بینی شده است که قضات آن ابلاغ قاضی دادگاه صلح را در این خصوص امروز […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    در مراسمی چهارمین دادگاه صلح استان خراسان رضوی در شهرستان مرزی تایباد راه اندازی شد.

    راه اندازی چهارمین دادگاه صلح استان خراسان رضوی در شهرستان مرزی تایباد

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس دادگستری تایباد در این مراسم گفت:  برای دادگاه صلح در این خطه مرزی سه شعبه پیش بینی شده است که قضات آن ابلاغ قاضی دادگاه صلح را در این خصوص امروز دریافت کرده‌اند.

    جمال فرزانه افزود:  دادگاه‌های صلح در راستای اجرای برنامه‌های تحول و تعالی دادگستری‌ها با هدف تسریع در روند رسیدگی همراه با فراهم آمدن امکان صلح و سازش برای افزایش رضایتمندی مردم راه‌اندازی شده است.

    وی گفت: همچنین در این دادگاه‌ها، آرای قطعی صادره در پرونده‌هایی که خواسته آن‌ها کمتر از ۵۰۰ میلیون ریال بوده با هدف تسریع در روند رسیدگی در یک مرحله انجام می‌شود.

    رییس دادگستری تایباد افزود: شورا‌های حل اختلاف در کنار فعالیت دادگاه‌های صلح، همچنان با اهتمام ویژه فعال هستند و در راستای به نتیجه رسیدن پرونده‌ها در حوزه صلح و سازش به کار خود ادامه خواهند داد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.