حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
روح و جان شهید سنوار با جهاد و مبارزه آمیخته بود
  • ۱۴۰۳-۰۷-۳۰ ساعت: 16:17
  • شناسه : 28443

    مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: جهاد و مبارزه با دشمن صهیونیستی چنان با گوشت، پوست و خون شهید سنوار درآمیخته بود که به دیگران هم روحیه جهادی تزریق می‌کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی افزود: امام علی(ع) در نهج البلاغه از جهاد به عنوان دری از درهای بهشت یاد […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: جهاد و مبارزه با دشمن صهیونیستی چنان با گوشت، پوست و خون شهید سنوار درآمیخته بود که به دیگران هم روحیه جهادی تزریق می‌کرد.

    روح و جان شهید سنوار با جهاد و مبارزه آمیخته بود

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی افزود: امام علی(ع) در نهج البلاغه از جهاد به عنوان دری از درهای بهشت یاد می‌کنند که خداوند آن‌را تنها بر روی دوستان خاص خود گشوده است.

    وی ادامه داد: برای ما که راه پیشرفت و رشد خود را در جهاد یافته‌ایم، اسطوره های جهادی همچون شهید یحیی سنوار، الگوهای شتاب‌دهنده این مسیر محسوب می‌شوند.

    مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: سنوار، خار چشم دشمن بود و در انتخاب ماموریت هایش ضربه زدن بر پیکره طاغوت را هدف اصلی خود می‌دانست و تا آخرین لحظه حیات مجاهدانه خود نیز در این مسیر حرکت کرد.

    یحیی سنوار (متولد ۱۹۶۲، در اردوگاه خان یونس) مجاهد، مبارز، نویسنده، رمان‌نویس و مترجم فلسطینی در ۲۲ سال اسارت در زندان های رژیم صهیونیستی، رمان خار و میخک را به زبان عبری(منتشر شده به سال ۲۰۰۴) و نیز رمان شکوه (منتشر شده در سال ۲۰۱۰) را نوشت و پنج کتاب را از عبری و انگلیسی به عربی ترجمه کرد.

    او که دانش‌آموخته دانشگاه اسلامی غزه در رشته مطالعات عربی بود، از سال ۱۹۸۲ (۱۳۶۱ خورشیدی) چند بار توسط رژیم صهیونیستی دستگیر شد و از فرصتی که در زندان داشت برای یادگرفتن زبان عبری، همچنین ترجمه به این زبان و از این زبان و شناخت بیشتر جامعه صهیونیستی استفاده کرد.

    پنجشنبه گذشته، رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای رسمی مدعی شد که یحیی سنوار، رییس دفتر سیاسی حماس را در جریان درگیری های نظامی و گلوله باران منطقه‌ای در غزه، به شهادت رسانده است.

     

     
     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.