حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13157 تعداد نوشته های امروز : 57×
ساخت پارک کودک و سلامت در ۲ سال آینده
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۳ ساعت: 12:56
  • شناسه : 29114

    عملیات اجرایی ساخت بوستان کودک و افتتاح ۵۴ طرح شهری در مشهد آغاز شد.     به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت بوستان کودک و سلامت و افتتاح ۵۴ طرح شهری در منطقه ۱۰ گفت: از سال ۹۴، شهرداری مشهد […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    عملیات اجرایی ساخت بوستان کودک و افتتاح ۵۴ طرح شهری در مشهد آغاز شد.

     احداث پارک کودک و سلامت طی ۲ سال آینده/ تعریف ۱۴۰ پروژه اقتصادی برای شهر مشهد

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت بوستان کودک و سلامت و افتتاح ۵۴ طرح شهری در منطقه ۱۰ گفت: از سال ۹۴، شهرداری مشهد با توجه به افزایش هزینه‌های نگهداری پارک‌ها و فضای سبز، پروژه‌هایی را در اختیار سرمایه گذاران قرار داد و برای اجرایی شدن پارک کودک و سلامت هم به سمت سرمایه گذار بخش خصوصی رفتیم. 

    محمد هادی محمدی مقدم افزود: پارک‌های موضوعی دانش، ترافیک، گل‌ها، مینیاتوری، باغ مشهد از بوستان‌هایی هستند که با همکاری بخش خصوصی طراحی و احداث شده و در آنها به طور تخصصی به موضوعی خاص پرداخته شده است.

    وی گفت:  پارک کودک و سلامت در مساحت ۳۳ هزار متر مربع در بولوار شریعتی واقع شده و مختص افراد زیر  سال است.

    مهدی یعقوبی افزود: در این دوره ۵۲۲ هکتار توسعه فضای سبز شامل ۱۰۵ هکتار پارک شهری و محلی، ۳۹۹ هکتار کمربند سبز و ۱۸ هکتار معابر اتفاق افتاده است و در حال حاضر مساحت فضای سبز مشهد ۶ هزار و ۶۹۶ هکتار است.

    وی گفت: همچنین توسعه و تجهیز بوستان‌های بانوان با هدف ایجاد فضاهای اختصاصی و مناسب تفرج بانوان از اولویت‌های مدیریت شهری است و اکنون از ۱۵ بوستان بانوان با مساحت بالغ بر ۶۰ هکتار بهره‌برداری بهینه شده است.

    شهردار مشهدمقدس هم گفت:یکی از موضوعاتی که در این دوره مدیریت شهری به آن توجه ویژه ای شد، بحث زنان و خانواده بود که احداث تعداد زیادی پارک بانوان در شهر مشهد؛ ثمره این نگاه است و تعداد این بوستان‌ها تا پایان دوره ششم دو برابر می‌شود.

    محمدرضا قلندر شریف افزود: بوستان‌های شهربانو وکیل آباد و کوهسنگی از پارک های شاخص بانوان هستند.

    وی افزود: هم اکنون ۴ هزار نفر در توسعه قطار شهری فعال هستند، در خط دو قطار شهری پروژه های خوبی انجام دادیم و حوزه پدافند غیر عامل این خط تکمیل شد و ایستگاه سلامت تا پایان سال به بهره‌برداری می رسد. 

    شهردار مشهدمقدس گفت : فاز یک خط ۳ قطار شهری مشهد تا پایان سال به بهره برداری می رسد، این خط از میدان شهدا به باب الجواد(ع) حرم مطهر، متصل شده و خطوط یک و دو را به حرم وصل می کند، با احداث خط ۳ قطار شهری زائران می توانند از فرودگاه، پایانه و راه آهن به حرم‌مطهر مشرف شوند،

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.