حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، پشتوانه نیرو‌های مسلح
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۳ ساعت: 16:24
  • شناسه : 27014

    سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مهمترین پشتوانه معنوی و فکری نیرو‌های مسلح است و نقش مهمی در حفظ و ارتقای ارزش‌های اسلامی و انقلابی دارد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در مراسم گرامیداشت ۲۴ مهر، سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان و فرماندهان این […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مهمترین پشتوانه معنوی و فکری نیرو‌های مسلح است و نقش مهمی در حفظ و ارتقای ارزش‌های اسلامی و انقلابی دارد.

    سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، پشتوانه نیرو‌های مسلح

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در مراسم گرامیداشت ۲۴ مهر، سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان و فرماندهان این منطقه، گفت: تقویت بنیان‌های اعتقادی و بصیرتی نیرو‌های مسلح بیش از پیش ضروری است.
    امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی اظهار کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان خط مقدم دفاع از کشور، نیازمند اعتقادات راسخ و بصیرتی عمیق هستند تا بتوانند در برابر هجمه‌های فرهنگی، تبلیغاتی و روانی دشمنان ایستادگی و با اعتماد به نفس کامل از ارزش‌ها و آرمان‌های والای نظام مقدس دفاع کنند.

    وی افزود: تقویت بنیان‌های اعتقادی و بصیرتی، نه تنها به افزایش روحیه ایثار و شهادت طلبی در بین کارکنان ارتش کمک می‌کند، بلکه به آنها قدرت تشخیص حق از باطل و مقابله با شایعات و تحریفاتی که دشمنان در فضای مجازی و رسانه‌ای منتشر می‌کنند، می‌بخشد.

    او با تاکید بر لزوم تقویت هرچه بیشتر این حوزه در جهت حفظ روحیه ایثارگری در بین کارکنان ارتش، تصریح کرد: عقیدتی سیاسی، همچون بنای مستحکمی است که نیرو‌های مسلح را در برابر هرگونه تهدید حفظ می‌کند و تقویت این بنیان، ضامن سلامت انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن است.

    امیر سرتیپ دوم معصومی وحدت و همدلی را مهم‌ترین رکن انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: وحدت و همدلی به عنوان یکی از ارکان اصلی انقلاب اسلامی، نقش محوری در پیروزی انقلاب ایفا کرده و این دو عنصر کلیدی، نه تنها در دوران پیش از انقلاب بلکه در تمامی مراحل پس از پیروزی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است.

    فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش با اشاره به اهمیت سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: سازمان عقیدتی سیاسی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا، روحیه جهادی و مقاومت را در بین نیرو‌های مسلح تقویت می‌کند و باعث افزایش بصیرت سیاسی و آگاهی آنان از توطئه‌های دشمنان می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.