حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13051 تعداد نوشته های امروز : 73×
سردار وحیدی: امروز روز تعیین تکلیف رژیم صهیونیستی است
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۶ ساعت: 18:04
  • شناسه : 27670

    اختتامیه اجلاس بین المللی مهاجران در غربت در مشهد امروز روز تعیین تکلیف رژیم صهیونیستی است.     به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سردار وحیدی  وزیر کشور سابق  امروز در اختتامیه نهمین اجلاس بین المللی مهاجران در غربت در تالار قدس حرم رضوی گفت: شهر یک میلیون نفری حیفا پس از شهادت سید […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    اختتامیه اجلاس بین المللی مهاجران در غربت در مشهد

    امروز روز تعیین تکلیف رژیم صهیونیستی است.

     

    سردار وحیدی: امروز روز تعیین تکلیف رژیم صهیونیستی است

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سردار وحیدی  وزیر کشور سابق  امروز در اختتامیه نهمین اجلاس بین المللی مهاجران در غربت در تالار قدس حرم رضوی گفت: شهر یک میلیون نفری حیفا پس از شهادت سید شهدای مقاومت تحت ضربات شدید حزب الله قرار گرفته و به شهر ارواح تبدیل شده است.

    وی افزود : هم اکنون حزب الله در جنوب لبنان با پهپاد و نیروهای زمینی در حال مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی است البته صهیونیستها نیز با بمبهای آمریکایی مناطق مسکونی را مورد حمله قرار میدهند که این هنر نمایی نیست .

     سردار وحیدی گفت:گروههای مقاومت در سرزمین عراق بعد از اینکه رژیم امریکاعراق را تصرف کرد رشدکردند و داعش را از منطقه بیرون راندند و جریان مقاومت  و حشد الشعبی قهرمان  هم اکنون از داخل خاک عراق رژیم صهیونیستی را تهدید میکند.

    مقاومت یمن نیز  پس از قرار گرفتن در محاصره کامل رشد کرد و هم اکنون قادر است موشکهایی با بردبیش از دو هزار کیلومتر به قلب تلاویو بزند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.