حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
سفر کارگزاران نظام به لبنان نمایش هیبت جمهوری اسلامی بود
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۴ ساعت: 10:12
  • شناسه : 27133

    سفر کارگزاران نظام جمهوری اسلامی به بیروت لبنان در اوج درگیری‌ها، نمایشی از هیبت و اقتدار نظام مقدس ما بود که جهان را به شگفتی وا داشت. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نشستی خبری با اصحاب رسانه غرب خراسان رضوی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    سفر کارگزاران نظام جمهوری اسلامی به بیروت لبنان در اوج درگیری‌ها، نمایشی از هیبت و اقتدار نظام مقدس ما بود که جهان را به شگفتی وا داشت.

    سفر کارگزاران نظام به لبنان نمایش هیبت جمهوری اسلامی بود
    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نشستی خبری با اصحاب رسانه غرب خراسان رضوی گفت: سفر وزیر امور خارجه و رییس مجلس به بیروت در اوج جنایات رژیم صهیونیستی در کنار نمایش هیبت نظام جمهوری اسلامی، بیانگر پایبندی ایران به اصول خود در به چالش کشیدن رژیم صهیونی و حامیان غربی آن‌ بود.

    محمدرضا محسنی‌ثانی گفت: حرکت نرم وزیر امور خارجه به لبنان در فضای آسمان بسته و سفر رییس مجلس با لباس خلبانی که خود هواپیما را هدایت و از خرابه‌های برجای مانده از بمباران‌ رژیم صهیونیستی دیدن کرد نشانگر صلابت و قدرت بازدارندگی نظام است.

    نماینده ۶ شهرستان غرب خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات وعده صادق ۲ و درهم کوبیدن مواضع رژیم صهیونیستی، قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران را تحکیم بخشیده و به دنیا نشان داد.

    محسنی ثانی افزود: عملیات وعده صادق ۲ بار دیگر هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را به چالش کشید و ثابت کرد در صورت هرگونه تهدید یا تجاوز با پاسخ قاطع و کوبنده تر جمهوری اسلامی روبه رو می شود.

    وی گفت: رژیم صهیونیستی، یک سال پس از عملیات طوفان الاقصی به اهداف شوم خود نرسیده است به گونه ای که اسرای آن‌ها آزاد نشده اند و حماس نیز همچنان حماسه‌آفرینی می‌کند.

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: این عملیات به رژیم صهیونیستی پیام داد که دوران جنایات بدون پاسخ به پایان رسیده و جمهوری اسلامی آماده است در صورت هرگونه تهدید یا تجاوز، پاسخی قاطع و مستقیم به آنان بدهد.

    محسنی ثانی گفت: بلافاصله پس از عملیات وعده صادق ۲، برپایی نماز باصلابت و باشکوه نصر به امامت رهبر معظم انقلاب، وحدت و انسجام و قدرت جمهوری اسلامی را به جهانیان مخابره کرد.

     

    صدای مظلومیت فلسطین به گوش جهانیان رسیده است

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان سربازان جهاد تبیین، رسالت خطیری دارند، گفت: رسالت خطیر خبرنگاری در دنیا توانسته این رژیم خونبار و ظالم را رسوا نماید چنانکه حامیان آن ها نیز نسبت به ادامه حیات ننگین این رژیم نامشروع احساس ناامیدی می‌کنند.

    محسنی ثانی افزود: در شرایط جنگ اقتصادی، روانی، فرهنگی و جنگ نرم و سخت، شجره خبیثه صهیونیست در غزه کشتار می‌کند و جنایت های این جرثومه فساد به درستی در معرض افکار عمومی قرار گرفته است چنانکه در کف خیابان‌های کشورهای غربی نفرت و انزجار از این رژیم منحوس و صدای مظلومیت مردم فلسطین و جنوب لبنان آشکار شده است.

     

    توسعه زیرساخت‌های غرب خراسان رضوی ضروری است

    نماینده شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های مختلف این منطقه، گفت: توسعه زیرساخت های هوایی، جاده ای، ریلی و انرژِی در این منطقه ضروری است.

    محسنی ثانی افزود: یکی از زیرساخت های توسعه، راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار است که بخشی از عملیات زیرسازی آن به پایان رسیده است.

    وی همچنین با اشاره به ظرفیت فرودگاهی سبزوار افزود: این فرودگاه در سال های گذشته پنج پرواز داشت که با توجه به ارتقای زیرساخت های آن، افزایش شمار پروازهای فرودگاه شهدای سبزوار در دست پیگیری قرار گرفته است.

    نماینده سبزوار تصریح کرد: موضوع خرید هواپیما و افزایش پروازهای داخلی و نیز پروازهای خارجی از مهم‌ترین مطالباتی است که در حوزه زیرساخت های هوایی این منطقه مورد توجه است.

    محسنی ثانی افزود: همچنین تکمیل طرح راه آهن از ایستگاه «سلطان آباد» در شهرستان خوشاب به شهر سبزوار، یکی از خواسته های به حق مردم منطقه است که اقداماتی در این حوزه انجام شده است.

    وی در ادامه با اشاره به وضعیت نامناسب راه‌های ارتباطی شهرستان‌های غرب خراسان رضوی گفت: مشکل راه‌های ارتباطی در سطح ملی است و ما به عنوان نماینده مردم، مطالبه‌گر بهسازی و تعریض جاده های منطقه از وزارت راه و مسوولان کشوری و استانی هستیم و آن را پیگیری می کنیم.

    وی ادامه داد: البته در حوزه توسعه راه‌های ارتباطی با طرح ساخت جاده “جغتای – دستوران – منیدر” که با مشارکت ایمیدرو انجام می شود، زمینه خروج شهرستان جغتای از بن‌بست فراهم شده و مسیر ارتباطی این منطقه به مرکز کشور و نیز استان سمنان و مناطق شمالی و مرکزی کشور تسهیل می‌شود.

    محسنی ثانی افزود: همچنین با پیگیری اتصال راه ارتباطی بخش روداب به استان سمنان، این منطقه محروم از بن بست ارتباطی خارج شده و رونقی در مراودات تجاری این منطقه ایجاد خواهد شد.

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.