حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
سقوط مرگبار مقنی نیشابوری به درون چاه ۷۰ متری
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۳ ساعت: 18:07
  • شناسه : 27036

    مقنی ۶۰ ساله نیشابوری به دلیل ریزش دیواره چاه ۷۰ متری، جان خود را از دست داد.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: با گزارش این حادثه توسط یکی از اهالی روستای کاریزک کال به سامانه ۱۲۵، بلافاصله نجاتگران ایستگاه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    مقنی ۶۰ ساله نیشابوری به دلیل ریزش دیواره چاه ۷۰ متری، جان خود را از دست داد.

    سقوط مرگبار مقنی ۶۰ ساله به درون چاه ۷۰ متری در نیشابور

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: با گزارش این حادثه توسط یکی از اهالی روستای کاریزک کال به سامانه ۱۲۵، بلافاصله نجاتگران ایستگاه شهید صدیقی به همراه سه نفر نیروی پشتیبانی به محل اعزام شدند.

    ابوالفضل اسدی افزود: نجاتگران آتش نشان پس از رسیدن به محل و بررسی موقعیت حادثه متوجه شدند این مقنی برای کار به داخل این چاه عمیق رفته، اما به دلیل ریزش دیواره چاه از میانه آن سقوط کرده و جان خود را از دست داده است.

    وی ظهار داشت: نجاتگران آتش نشانی در ادامه با نصب سه پایه نجات و ابزار فنی به داخل چاه رفتند و جسد این مرد ۶۰ ساله را از عمق ۷۰ متری بالا کشیدند.

    اسدی با اشاره به اینکه عملیات کشف و انتقال جسد به بالای چاه حدود ۳ ساعت به طول انجامیده است، افزود: با توجه به عمق بسیار زیاد چاه و طولانی شدن عملیات، یکی از نجاتگران سازمان دچار افت فشار و نارسایی تنفسی شد که توسط ماموران اورژانس ۱۱۵ مورد مداوا قرار گرفت.

    به گفته وی نجاتگران سازمان آتش نشانی جسد مقنی یاد شده را پس از بیرون آوردن از داخل چاه، تحویل سازمان آرامستان‌های شهرداری نیشابور دادند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.