حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13139 تعداد نوشته های امروز : 39×
شدت گرفتن وزش باد در خراسان رضوی
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۹ ساعت: 13:08
  • شناسه : 26229

    اعلام هشدار زرد هواشناسی در خراسان رضوی هشدار زرد اعلام کرد و پیش بینی کرد وزش باد از عصر امروز، پنجشنبه در استان شدت می گیرد که این پدیده موجب افزایش غبار آسمان به خصوص در مناطق غربی و مرکزی می شود. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    اعلام هشدار زرد

    هواشناسی در خراسان رضوی هشدار زرد اعلام کرد و پیش بینی کرد وزش باد از عصر امروز، پنجشنبه در استان شدت می گیرد که این پدیده موجب افزایش غبار آسمان به خصوص در مناطق غربی و مرکزی می شود.

    شدت گرفتن وزش باد در خراسان رضوی

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: هم اکنون آسمان در بیشتر مناطق خراسان رضوی صاف و آفتابی است که به تدریج بر میزان آلایندگی های آسمان افزوده خواهد شد.

    سارا حکمی افزود: به لحاظ دمایی نیز هوای معتدل تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی ماندگار خواهد بود و پس از آن دمای هوا در استان کاهش می یابد

    کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای پنج درجه و سرخس با بیشینه دمای ۲۹ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۴ تا ۲۸ درجه را به ثبت رساند.

    حکمی افزود: دمای کنونی مشهد ۲۴ درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، دمای این کلانشهر امروز تا ۲۸ درجه افزایش خواهد یافت.

    در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات ناشی از شدت باد از مهمترین توصیه های هواشناسی خراسان رضوی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.