حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
شلاق و زندان، جزای فرد مزاحم بانوان در فریمان
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۱ ساعت: 13:51
  • شناسه : 28650

    فردی که با حرکات نامتعارف برای برخی از بانوان در یکی از پارک‌های فریمان ایجاد مزاحمت کرده بود، به تحمل زندان و شلاق محکوم شد.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فریمان یادآور شد: این فرد مردادماه گذشته در پارک شهید کبیری فریمان با حرکات نامتعارف […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    فردی که با حرکات نامتعارف برای برخی از بانوان در یکی از پارک‌های فریمان ایجاد مزاحمت کرده بود، به تحمل زندان و شلاق محکوم شد.

    شلاق و زندان، جزای فرد مزاحم بانوان در فریمان

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فریمان یادآور شد: این فرد مردادماه گذشته در پارک شهید کبیری فریمان با حرکات نامتعارف به برخی بانوان در حال عبور از پارک شهید کبیری، تعرض و برای آنان ایجاد مزاحمت کرده بود.

     

    مهدی حقدادی افزود: به علت اهمیت موضوع، این فرد در همان لحظات اولیه وقوع جرم، بازداشت و با پیگیری مستمر در عرض دو ماه حکم نهایی شامل شش ماه حبس و ۷۴ ضربه شلاق علنی در محوطه دادگستری، اخذ و این فرد با حکم قطعی روانه زندان شد.

     

    او گفت: روز گذشته (دوشنبه، ۳۰ مهر) هم حکم شلاق این بزهکار در حضور شهروندان در محوطه دادگستری به اجرا گذاشته شد.

     

    دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فریمان تصریح کرد: امنیت عمومی و اجتماعی شهروندان، جزء خطوط قرمز و اولویت دار دستگاه قضایی است و دادستانی به عنوان نماینده مردم با مخلان نظم و امنیت و متجاوزان به حقوق جامعه به شدت برخورد خواهد کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.