حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
شناسایی و برخورد قاطع با مداخله گر طب سنتی در نیشابور
  • ۱۴۰۳-۰۷-۳۰ ساعت: 18:33
  • شناسه : 28482

    مداخله گر طب سنتی در نیشابور شناسایی و با وی برخورد قاطع شد.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: در راستای تشدید نظارت بر اماکن غیرمجاز ارائه دهنده خدمات طب سنتی و پیرو گزارش مردمی در سامانه ۱۹۰، یک مرکز که در آن فردی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    مداخله گر طب سنتی در نیشابور شناسایی و با وی برخورد قاطع شد.

    شناسایی و برخورد قاطع با مداخله گر طب سنتی در نیشابور

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: در راستای تشدید نظارت بر اماکن غیرمجاز ارائه دهنده خدمات طب سنتی و پیرو گزارش مردمی در سامانه ۱۹۰، یک مرکز که در آن فردی بدون مجوز صنفی مبادرت به ارائه خدمات طب سنتی (حجامت) می‌کرد، شناسایی شد.

     

    محمدعلی عابدی با اشاره به اهمیت گزارشات مردمی در شناسایی مراکز غیرمجاز درمانی و مداخله گر افزود: کارشناسان اداره نظارت بر درمان این معاونت با هماهنگی مقام قضایی از این محل واقع در محدوده خیابان نواب صفوی بازدید و صحت موضوع گزارش شده را تأیید کردند. 

     

     او ادامه داد: کارشناسان نظارت بر درمان با حضور در محل، وسایل و ملزومات غیرمجاز موجود را ضبط و محل اشتغال متخلف را پلمب کردند و مداخله گر سلامت هم برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

     

    عابدی با اشاره به اهمیت دریافت خدمات درمانی به شیوه اصولی و از مراکز دارای مجوز، از همشهریان خواست تا برای دریافت خدمات درمانی طب ایرانی به پزشکان دارای پروانه و مدرک معتبر طبابت مراجعه کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.