حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
شناسایی و جمع آوری انبار دپوی نان خشک در تربت جام
  • ۱۴۰۳-۰۷-۳۰ ساعت: 17:53
  • شناسه : 28469

    یک منزل مسکونی در یکی از روستا‌های تربت جام که به انبار دپوی نان برای مصرف احشام تبدیل شده بود، شناسایی و با متخلفان برخورد شد.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره صمت شهرستان تربت جام گفت: در پی گزارش ارسالی دادستانی مبنی بر دپوی مقدار زیادی نان در یک منزل […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    یک منزل مسکونی در یکی از روستا‌های تربت جام که به انبار دپوی نان برای مصرف احشام تبدیل شده بود، شناسایی و با متخلفان برخورد شد.

    شناسایی و جمع آوری انبار دپوی نان خشک در تربت جام

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره صمت شهرستان تربت جام گفت: در پی گزارش ارسالی دادستانی مبنی بر دپوی مقدار زیادی نان در یک منزل مسکونی در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان، بلافاصله تیم بازرسی این اداره با همکاری نیرو‌های فراجا به محل موردنظر مراجعه و آن را بازرسی کرد.

     

    علی توکلی افزود: در این بازدید مشاهده شد مقادیر زیادی نان سالم و با کیفیت که باید به مصرف شهروندان برسد، خشک می‌شود تا برای خوراک احشام استفاده شود.

     

    وی ادامه داد: پس از هماهنگی با دادستان شهرستان، نانوای متخلف نیز شناسایی و پرونده به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد تا براساس قانون با این احتکار کننده و نانوای متخلف برخورد جدی و قاطع شود.

     

    این مسئول از همه شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را از طریق سامانه خبری ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند و در صورت مشاهده تخلف و تکرار آن، نسبت به قطع سهمیه و پلمب واحد صنفی اقدام می‌شود.

     

    شناسایی و جمع آوری انبار دپوی نان خشک در تربت جام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.