حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
شهادت دبیر کل حزب الله سید حسن نصرالله
  • ۱۴۰۳-۰۷-۰۷ ساعت: 15:35
  • شناسه : 23469

    شهادت دبیر کل حزب الله سید حسن نصرالله به گزارش نجوا نیوز : حزب الله اعلام کرد: جناب مولای مقاومت، بنده صالح سید حسن نصرالله به عنوان یک شهید بزرگوار، یک رهبر دلاور، شجاع، دلیر، حکیم، بصیر و در جوار پروردگارش حرکت کرده است. مؤمنان، پیوستن به قافله جاوید شهدای کربلا در راه الهی ایمان […]

    ارسال توسط : منبع : almanar
    پ
    پ
    شهادت دبیر کل حزب الله سید حسن نصرالله

    به گزارش نجوا نیوز : حزب الله اعلام کرد: جناب مولای مقاومت، بنده صالح سید حسن نصرالله به عنوان یک شهید بزرگوار، یک رهبر دلاور، شجاع، دلیر، حکیم، بصیر و در جوار پروردگارش حرکت کرده است. مؤمنان، پیوستن به قافله جاوید شهدای کربلا در راه الهی ایمان در رکاب پیامبران و ائمه شهیدان.

    حزب الله گفت: اعلیحضرت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله به یاران خود، شهدای بزرگ و جاویدالاثری که نزدیک به سی سال در مسیرشان بود، پیوست و در طی آن، آنان را از پیروزی تا پیروزی رهبری کرد و جانشین سرور و سالار شهیدان شد. شهدای مقاومت اسلامی در سال ۱۹۹۲ تا آزادی لبنان در سال ۲۰۰۰ و به پیروزی الهی در سال ۲۰۰۶ و همه نبردهای عزت و رستگاری که منجر به نبرد پشتیبانی و قهرمانی در حمایت از فلسطین و غزه و مظلومان شد. مردم فلسطین.»

    در بیانیه حزب الله آمده است: این ضایعه را به حضرت ولی عصر و زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، ولی امر مسلمین حضرت سید علی خامنه ای (مدظله العالی) سایه ایشان بلند، مراجع عظام تقلید تسلیت عرض می نماییم. مجاهدین، مؤمنان، ملت مقاومت، مردم صبور و مجاهدمان لبنان، تمام امت اسلامی، همه آزادگان و مستضعفان جهان و خانواده محترم و صبور ایشان و به جناب عالی دبیر کل حزب الله تبریک می گوییم. خداوند متعال به جناب آقای حسن نصرالله رضی الله عنه بالاترین نشان الهی، نشان امام حسین علیه السلام، برآورده شدن ارزنده ترین خواسته ها و بالاترین درجات ایمان و اعتقاد خالص را عطا فرماید. راه اورشلیم و فلسطین را تسلیت می گوییم و به همرزمان شهیدش که در پی یورش خائنانه صهیونیست ها به حومه جنوبی به موکب پاک و مقدسش پیوستند، تسلیت می گوییم.

    وی تاکید کرد: رهبری حزب‌الله با بالاترین، مقدس‌ترین و گران‌قدرترین شهید در سفر پر از فداکاری و شهدا، تعهد می‌دهد که در مقابله با دشمن، در حمایت از غزه و فلسطین و دفاع از لبنان و استوار آن، به جهاد خود ادامه دهیم. و مردم شریف.»

    در پایان این بیانیه آمده است: و به مجاهدان سرافراز و دلاورمردان پیروز و پیروز مقاومت اسلامی و شما امانت شهید عزیز و برادران او هستید که سپر مستحکم او و تاج دلاوری و رستگاری بودید. رهبر ما حضرت استاد با اندیشه و روحیه و خط و رویکرد مقدس خود همچنان در میان ماست و شما در عهد و پیمان وفاداری و پایبندی به مقاومت و فداکاری تا پیروزی هستید.

     

    کلمه کلیدی : شهادت دبیر کل حزب الله سید حسن نصرالله در ستاد فرماندهی | شهادت دبیر کل حزب الله سید حسن نصرالله در مقر سازمان | شهادت دبیر کل حزب الله سید حسن نصرالله در لبنان | شهادت دبیر کل حزب الله سید حسن نصرالله

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.