حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13051 تعداد نوشته های امروز : 73×
شهادت هر مبارز، هزاران مبارز دیگر را به صحنه خواهند آورد
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۷ ساعت: 11:08
  • شناسه : 27718

    فرمانده نیروی دریایی ارتش: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: رژیم صهیونیستی بداند که با شهادت هر فرد در جبهه مقاومت، مشعل مقاومت روشن‌تر خواهد شد.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،فرمانده نیروی دریایی ارتش در آیین پایانی نهمین اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت در مشهد گفت: رژیم صهیونیستی هر موشکی که به قلب غزه نشانه می گیرد، […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    فرمانده نیروی دریایی ارتش:

    فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: رژیم صهیونیستی بداند که با شهادت هر فرد در جبهه مقاومت، مشعل مقاومت روشن‌تر خواهد شد.

     شهادت هر مبارز، هزاران مبارز دیگر را به صحنه خواهند آورد

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،فرمانده نیروی دریایی ارتش در آیین پایانی نهمین اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت در مشهد گفت: رژیم صهیونیستی هر موشکی که به قلب غزه نشانه می گیرد، دل‌های پر ایمان را شعله‌ورتر می‌کند و هزاران مشت گره کرده را علیه خود بر می‌انگیزد.

    امیر دریادار شهرام ایرانی افزود:حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه لبنان نشانگر وحشت، ترس و شکست دشمنان اسلام است و رژیم جعلی صهیونیستی با وجود  حمایت‌های چند جانبه به زانو در خواهد آمد و در هیچ جا آرامش نخواهد داشت.

     وی  خطاب به دشمنان تصریح کرد:  دشمنان کوچکتر از آن هستند که در مقابل اراده کشور‌های اسلامی و جبهه مقاومت بایستند و توان ایستادگی داشته باشند.

    فرمانده نیروی دریایی ارتش: افزود: فلسطین یکی از صحنه‌های جبهه مقاومت است، مشکلات سیاسی، امنیتی و اقتصادی رژیم صهیونیستی نتیجه قدرت مقاومت، اراده ملت‌ها و مسلمانان است.

    دریادار ایرانی گفت:جبهه مقاومت باید با عزم راسخ نظریه مقاومت در برابر دشمن بشر  را تبلیغ و ترویج کند و  وظیفه ما حمایت بی قید و شرط در برابر رژیم کودک کش و نامشروع صهیونیستی است.

    وی افزود: مردمی که در کشور‌های مختلف جهان به پا خاستند و با صدای بلند علیه جنایت رژیم صهیونیستی اعتراض کردند، نشانگر وجدان‌هایی هستند که علیه نظام ضد بشری رژیم صهیونیستی بیدار شده‌اند.

    وی ادامه داد: وظیفه امروز ما اتحاد در مقابل ظلم و ستم است تا به پیروزی نهایی دست یابیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.