حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13154 تعداد نوشته های امروز : 54×
صادرات ۱۵۰ تن انواع داروی دامی از مرز دوغارون به افغانستان
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۸ ساعت: 16:49
  • شناسه : 26074

    در نیمه نخست امسال ۱۵۰ تن انواع داروهای دامی از طریق گذرگاه رسمی دوغارون به افغانستان صادر شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار تایباد گفت: در نیمه نخست امسال۱۵۰ تن انواع دارو‌های دامی ، در قالب ۱۰ دستگاه کامیون ترانزیتی از طریق گذرگاه رسمی دوغارون به افغانستان صادر شد که نسبت […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    در نیمه نخست امسال ۱۵۰ تن انواع داروهای دامی از طریق گذرگاه رسمی دوغارون به افغانستان صادر شد.

    صادرات ۱۵۰ تن انواع داروی دامی از مرز دوغارون به افغانستان

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار تایباد گفت: در نیمه نخست امسال۱۵۰ تن انواع دارو‌های دامی ، در قالب ۱۰ دستگاه کامیون ترانزیتی از طریق گذرگاه رسمی دوغارون به افغانستان صادر شد که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۲ برابر افزایش داشته و ارزآوری خوبی برای اقتصاد کشور به همراه داشته است.

    مهدی شیردل افزود: افزایش سطح کیفیت دارو‌های دامی ایران و اثرگذاری بیشتر آن‌ها در مقابله با انواع بیماری‌های حیوانی از مهم‌ترین عوامل افزایش صادرات اقلام دارویی دامی به سمت افغانستان است.

    وی گفت: همچنین در این مدت ۴۲۲ هزار و ۲۴۶ قطعه مرغ تخم‌گذار با ۹۲ دستگاه کامیون از طریق معبر زمینی دوغارون به افغاستان صادر شد.

    فرماندار تایباد با اشاره به صادرات «کرک بزی» در نیمه نخست امسال از گذرگاه بین المللی دوغارون به سمت افغانستان افزود: در این مدت بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم کرک بزی از دوغارون به سمت افغانستان صادر شد که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۲ برابر افزایش داشته است.

    شیردل گفت: همچنین در همین بازه زمانی صادرات ۶۰۲ قطعه شترمرغ با هشت دستگاه کامیون از دوغارون به افغانستان انجام شد.

    وی افزود: برای تمامی این محصولات گواهی بهداشت صادر می‌شود که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این حوزه، مجوزی برای خروج محموله داده نمی‌شود.

    فرماندار تایباد گفت: ۱۰۰ درصد فرآورده‌های دامی از طریق مرز دوغارون به مقصد هرات صادر می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.