حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
صدور احکام مستمری خانواده جانباختگان حادثه معدن طبس
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۱ ساعت: 10:57
  • شناسه : 26503

    معاون رئیس جمهور اعلام کرد: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برای خانواده جانباختگان حادثه معدن طبس احکام مستمری صادر شده است.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، دکتر زهرا بهروز آذر در سفر به بردسکن که مشاور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل صمت خراسان رضوی، مدیرکل […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    معاون رئیس جمهور اعلام کرد:

    معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برای خانواده جانباختگان حادثه معدن طبس احکام مستمری صادر شده است.

    صدور احکام مستمری خانواده جانباختگان حادثه معدن طبس

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، دکتر زهرا بهروز آذر در سفر به بردسکن که مشاور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل صمت خراسان رضوی، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری، فرماندار بردسکن، نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر بردسکن و انابد او را همراهی می‌کردند با حضور در خانواده سارانی، مرادی، دهقان نژاد، معینی، مصطفوی و خیری، از جانباختگان حادثه معدن دلجویی کرد.

    وی ادامه داد: این مستمری از مهر ماه به حساب سرپرست خانوار جانباختگان واریز می‌شود. 

    این مسئول با بیان اینکه تلاش دولت بر این است که خانواده‌های جانباختگان این حادثه با کمترین دغدغه در آرامش زندگی کنند، افزود: دولت چهاردهم سعی می‌کند مشکلات خانواده‌های جانباختگان و مصدومین حادثه را با جدیت مرتفع کند که در این راستا دولت سه نفر از وزرای خود را در روز حادثه به طبس اعزام کرد و تیم‌های قوی در این رابطه تشکیل شدند تا مسببین این حادثه و رویداد تلخ شناسایی شوند. 

    وی همچنین با خانواده «مهدی علیزاده»، مصدوم این حادثه در شهر انابد دیدار کرد و در جریان روند درمانی این کارگر نیز قرار گرفت و با توجه به درخواست خانواده این مصدوم مقرر شد زمینه انتقال این بیمار از بیمارستان قائم مشهد به بیمارستان کاشمر فراهم شود که در تماس نماینده مردم بردسکن با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، این درخواست مطرح و مقرر شد این مهم انجام شود.

    فرماندار شهرستان بردسکن هم در این دیدار‌ها گفت: از لحظه‌ای که این حادثه تلخ اعلام شد و جانباختگان این حادثه مورد شناسایی قرار گرفتند، تمامی تدابیر لازم برای انتقال پیکر‌های این کارگران عزیز به منطقه اتخاذ شد و این خانواده‌ها مورد توجه و تفقد قرار گرفته و اسناد و مدارک مورد نیاز در بحث حق و حقوقات آنها در تامین اجتماعی بردسکن تشکیل پرونده شد. 

    علی دهقان‌زاده افزود: نماینده تولیت آستان قدس رضوی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب در منطقه حضور یافت و از این خانواده‌ها دلجویی کرد. 

    وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیش از ۱۵۰ نفر از کارگران معدن زغال سنگ طبس از شهرستان بردسکن هستند، مقرر شد در مراحل توسعه معادن شهرستان بردسکن و به جای افرادی که بازنشسته می‌شوند، از کارگران معدن طبس به کارگیری شوند. 

    همچنین دکتر بهروز آذر، معاون رئیس جمهور طی تماس تلفنی با غلامحسین مظفری، استاندار جدید خراسان رضوی ضمن تبریک انتصاب وی به اقدامات انجام شده برای خانواده جانباختگان حادثه معدن طبس اشاره کرد و از وی خواست این خانواده‌ها را در حوزه‌های مختلف مورد حمایت قرار دهد.

    غلامحسین مظفری استاندار جدید خراسان رضوی هم ضمن تشکر از حضور دکتر بهروز آذر در شهرستان بردسکن، از اقدامات انجام شده دولت برای خانواده جانباختگان قدردانی کرد و قول مساعد داد در اولین سفر به شهرستان بردسکن از این خانواده‌ها دلجویی کند.

    در این دیدارها، بسته‌های حمایتی دولت به خانواده‌های جانباختگان نیز اهدا شد.

     

    عکس از : نوری

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.