حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13017 تعداد نوشته های امروز : 39×
صدور سند برای ۹۲ درصد اراضی کشاورزی خراسان رضوی
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۸ ساعت: 19:08
  • شناسه : 27962

    برای ۹۲ درصد اراضی کشاورزی خراسان رضوی سند صادر شده است. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی خراسان رضوی در سفر به شهرستان بردسکن در حاشیه بازدید از یک کارخانه فرآوری پسته گفت: میانگین کشوری در حوزه سند دار کردن امور اراضی ۷۵ درصد است که خراسان رضوی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    برای ۹۲ درصد اراضی کشاورزی خراسان رضوی سند صادر شده است.

    صدور سند  برای ۹۲ درصد اراضی کشاورزی خراسان رضوی

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی خراسان رضوی در سفر به شهرستان بردسکن در حاشیه بازدید از یک کارخانه فرآوری پسته گفت: میانگین کشوری در حوزه سند دار کردن امور اراضی ۷۵ درصد است که خراسان رضوی با ثبت ۹۲ درصد در رتبه برتر کشور قرار دارد.

    سعادت علی نیا افزود: ۱ میلیون و ۱۸۳ هزار هکتار در تفاهم نامه سازمان جهاد کشاورزی استان با اداره کل ثبت اسناد استان انجام شد، که در سند دار کردن امور اراضی کشاورزی که جزو اولویت‌های سازمان است تا کنون برای یک میلیون و ۱۰۰ هزار هکتار سند صادر شده است.

    وی یکی از مشکلات حوزه امور اراضی را خرید و فروش اراضی کشاورزی توسط دلالان عنوان کرد و گفت: اراضی کشاورزی که سند ندارد خرید و فروش و تفکیک توسط دلالان انجام می شود  در حالی که بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، هر گونه فروش، تفکیک و ساخت وساز در زمین‌های کشاورزی بدون موافقت و کسب مجوز‌های لازم از جهادکشاورزی ممنوع است.

    مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: در ۶ ماه اول امسال و برای حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات حکم قضایی برای  ۲ هزار و ۷۰۰ فقره ساخت و ساز‌ غیرمجاز در اراضی کشاورزی خراسان رضوی اجرا شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.