حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13146 تعداد نوشته های امروز : 46×
صدور هشدار نارنجی هواشناسی خراسان رضوی
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۳ ساعت: 10:08
  • شناسه : 29064

    پنج شنبه و جمعه، ۳ و ۴ آبان هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای نسبت به وقوع بارش های رگباری، وقوع سیلاب، رواناب و آبگرفتگی معابر و مسیل ها هشدار داد.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در اطلاعیه هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی آمده است: با تقویت سامانه ناپایدار […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    پنج شنبه و جمعه، ۳ و ۴ آبان

    هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای نسبت به وقوع بارش های رگباری، وقوع سیلاب، رواناب و آبگرفتگی معابر و مسیل ها هشدار داد.

    هشدار نارنجی هواشناسی خراسان رضوی

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در اطلاعیه هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی آمده است: با تقویت سامانه ناپایدار فعال در استان که از اواخر امشب به تدریج همه استان را فرا می گیرد، امروز و فردا سوم و چهارم آبان  شاهد وقوع بارش های رگباری توام با رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید  خواهیم بود که بارشها در مناطق کوهستانی و سرد بارش ها به شکل برف خواهد بود.

    در این اطلاعیه پیش بینی شده است: فعالیت این سامانه منجر به وقوع سیلاب، رواناب و آبگرفتگی معابر و مسیل ها در استان خواهد شد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.