حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
عزم جدی پلیس برای طرد ۲ میلیون تبعه خارجی غیرمجاز تا پایان سال
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۲ ساعت: 19:57
  • شناسه : 26864

    فرمانده کل انتظامی کشور پلیس برای طرد ۲ میلیون تبعه خارجی غیرمجاز تا پایان سال عزمی جدی دارد. به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم نکوداشت سرو قامتان فراجا در مشهد با بیان اینکه  پلیس برای طرد ۲ میلیون تبعه خارجی غیرمجاز تا پایان سال عزمی جدی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    فرمانده کل انتظامی کشور

    پلیس برای طرد ۲ میلیون تبعه خارجی غیرمجاز تا پایان سال عزمی جدی دارد.

    جدی پلیس برای طرد ۲ میلیون تبعه خارجی غیرمجاز تا پایان سال
    به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم نکوداشت سرو قامتان فراجا در مشهد با بیان اینکه  پلیس برای طرد ۲ میلیون تبعه خارجی غیرمجاز تا پایان سال عزمی جدی دارد گفت: ما با اتباع در ستیز نیستیم و آنها میهمان ما درسایه امنیت جمهوری اسلامی ایران در خدمت شان هستیم

    سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان افزود: از زمانی که برای  طرد اتباع بیگانه اعلام شد هم تعداد خود معرف ها و هم دستگیری اتباع خارجی غیرمجاز افزایش یافته است.

    وی در ادامه این مراسم گفت: حدود ۲۵ هزار جانباز در فراجا داریم که خدمت به این عزیزان و خانواده های آنها و همچنین رفع مشکلات و دغدغه های شأن با جدیت در دستور کار قرار دارد.

    فرمانده کل انتظامی کشور افزود: خداوند جانبازان را برای ما قرار داده تا بتوانیم با خدمت به این عزیزان کوله بار خودمان را برای قیامت پر کنیم.

    سردار رادان گفت: جانبازی نشانه‌ ای از موهبت‌هایی است که خدا به برگزیدگان خود اهدا می‌کند تا کوله بارشان برای فردای قیامت پر باشد.
    وی خطاب به همسران جانبازان گفت: باید به خانواده عزیز جانبازان بگوییم این افتخار بزرگیست که در یک مدت با وجود سختی‌های فراوان در کنار جانباز هستید.

    در پایان این مراسم از ۴۸ جانباز سروقامت قطع نخاع، قطع دوپا و بصیر (نابینا) فراجا و خانواده عزیز آن‌ها تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.