حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13091 تعداد نوشته های امروز : 113×
عیادت خدام حرم مطهر رضوی از بیماران دو بیمارستان در تربت‌حیدریه
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۵ ساعت: 10:58
  • شناسه : 27378

    خدام حرم مطهر رضوی از بیماران دو بیمارستان در تربت‌حیدریه عیادت کردند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، خدام حرم مطهر رضوی از بیماران بستری در بیمارستان‌های نهم دی و بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان تربت‌حیدریه عیادت و دلجویی کردند. در این آیین معنوی، خدام حرم مطهر رضوی با حضور در بخش‌های […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    خدام حرم مطهر رضوی از بیماران دو بیمارستان در تربت‌حیدریه عیادت کردند.

    عیادت خدام حرم مطهر رضوی از بیماران دو بیمارستان در تربت‌حیدریه

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، خدام حرم مطهر رضوی از بیماران بستری در بیمارستان‌های نهم دی و بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان تربت‌حیدریه عیادت و دلجویی کردند.

    در این آیین معنوی، خدام حرم مطهر رضوی با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های تربت‌حیدریه با بیماران دیدار کردند و با گرداندن پرچم سبز گنبد طلای بارگاه نورانی شمس الشموس (ع)، بیماران را به  زیارت معنوی و عاشقانه غریب‌الغربا (ع) راهی کردند.

    در این برنامه که  با حضور  ۴ نفر از خدام بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) برگزار شد، بیماران از بیرق این آستان ملکوتی، تبرک جستند و بر آن بوسه زدند و در پایان این مراسم نیز به بیماران بسته‌های متبرک حرم مطهر اهدا شد

    باتوجه‌به تفاهم‌نامه  امضا شده میان دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه و مؤسسه خدمات دارویی رضوی در سال ۱۴۰۲، مدیریت داروخانه‌های بیمارستان آموزشی و درمانی نهم دی و بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان تربت حیدریه برای مدت سه سال به این مؤسسه واگذار شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.