حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
غزه قلب مقاومت ، لبنان افتخار مقاومت
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۷ ساعت: 16:56
  • شناسه : 27773

    خطیب نماز جمعه شهرستان پردیس گفت: غزه ، لبنان ، عراق ، یمن و ایران پنج ضلع دست در دست هم مقاومت هستند. حجت الاسلام حسینی گفت:در  شهادت شهید سنوار، رژیم صهیونیستی مرتکب یک خطای راهبردی شد و تصاویر مقاومت شهید سنوار را منتشر کرد، صهیونیست‌ها با نمایش این فیلم، تأثیرات روانی شهادت یحیی سنوار […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ



    پایگاه خبری نجوا

    خطیب نماز جمعه شهرستان پردیس گفت: غزه ، لبنان ، عراق ، یمن و ایران پنج ضلع دست در دست هم مقاومت هستند.

    حجت الاسلام حسینی گفت:در  شهادت شهید سنوار، رژیم صهیونیستی مرتکب یک خطای راهبردی شد و تصاویر مقاومت شهید سنوار را منتشر کرد،

    صهیونیست‌ها با نمایش این فیلم، تأثیرات روانی شهادت یحیی سنوار علیه رزمندگان مقاومت را بسیار کاهش دادند و یا حتی ان را عملاً ضرب‌درصفر کردند. 

    خطیب نماز جمعه شهرستان پردیس افزود: مقاومت تک نفره با یک دست و یک چوب در برابر تانک و کوادکوپتر و ده‌ها سرباز، هر فردی را حتی هزاران کیلومتر دورتر از خط نبرد به تحرک وا می‌دارد چه برسد به رزمندگان حماس در خط مقدم پیکار. مهم‌ترین نتیجه‌ای که شهادت سنوار می‌توانست برای رژیم داشته باشد، نابودی روحیه مقاومت بود که با انتشار تصاویر و فیلم فوق، عملاً روحی تازه در همه دمیده شد.
     
    جنگ دلاورانه شهید سنوار شاهدی بر حقانیت سخن بلند آن شهید در خصوص لزوم نبرد عاشورایی است. به اعتراف روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال»، شهید سنوار در نامه جدید خود نبرد کنونی در غزه را به نبرد امام حسین (علیه السلام) در کربلای معلی و شهادت ایشان تشبیه می‌کند و می‌نویسد: «باید در همان مسیری که شروع کرده‌ایم، پیش برویم؛ یا پیروز می‌شویم، یا بگذار کربلایی دیگر رخ دهد.

    غزه، قلب مقاومت است: باتوجه به اینکه مردم غزه زیر باران موشک‌ها مقاومت می‌کنند، اما ۶۳ درصد آنها موافق بازگشت به انتفاضه مسلحانه علیه اسرائیل هستند و ساختار نظامی حماس کاملاً حفظ شده و هنوز از رژیم تلفات می‌گیرد. نزدیک به ۸۰۰ نظامی اسرائیل کشته، ۱۰ هزار زخمی و ۲ هزار نفر معلولیت جسمی پیدا کرده‌اند.
    لبنان، افتخار مقاومت است: حزب‌الله راهبرد جنگ فرسایشی را علیه اسرائیل پیش‌گرفته و اعتراف نتانیاهو در سازمان ملل این بود که حزب‌الله شهرک‌های شمالی را شهر ارواح کرده است، و ۲۳۰ هزار نفر از شهرک‌نشینان منازل خود را تخلیه کرده‌اند و خسارت حدود ۲۷۰ میلیون دلاری به اسرائیل وارد کرده و هنوز هم بمباران سرزمین‌های اشغالی پس از شهادت سیدحسن نصرالله ادامه دارد که نشان از استحکام نظامی حزب‌الله است.

    یمن، شمشیر مقاومت است: بمباران بندر ایلات، فرودگاه بن‌گوریون و میدان گازی عسقلان و خسارات اقتصادی و امنیتی به رژیم؛ و ۲۰۰ حمله پهپادی و موشکی به کشتی‌های آمریکایی، اسرائیلی، انگلیسی؛ و اختلال در زنجیره واردات و صادرات به اسرائیل؛ و شلیک موشک فراصوت از سوی انصارالله با عبور از سامانه پدافندی کمان ۳، تل‌آویو را لرزاند و ۲ میلیون نفر را راهی پناهگاه‌ها کرد

    عراق، پابه‌پای مقاومت است: با بیش از ۱۰۰ حمله راکتی و پهپادی به پایگاه‌های آمریکا در منطقه، اصلی‌ترین حامی اسرائیل را مشغول به خود کرد؛ و حمله پهپادی به بندر ایلات و تعطیلی آن؛ و هدف قراردادن ۳ منطقه در قلب رژیم صهیونیستی با تعدادی از موشک‌های الأرقب (کروز پیشرفته).
    سوریه، همراه مقاومت است: نیرو‌های مقاومت و دفاع و شاخه حماس و جنبش صابرین و شاخه جنبش النجباء در سوریه همه فعال هستند؛ و ۲۰ حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه و ۱۷ حمله به اهداف در سرزمین‌های اشغالی را داشته‌اند.

    ایران، ام‌القراى مقاومت است: ایران در بزرگ‌ترین حمله موشکی تاریخ ایران در قالب وعده صادق ۱ با بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک، اهداف مهمی مخصوصاً مهم‌ترین پایگاه‌های نظامی اسرائیل را با هدف بازدارنگی رژیم جعلی مورد هدف قرار داد و در وعده صادق ۲ هم که ضربات محکم‌تری را به اسرائیل وارد کردیم.
     امام جمعه شهرستان پردیس گفت: وعده صادق ۳ که تکمیل‌کننده وعده صادق ۲ بود و هیمنه اسرائیل را درهم کوبید و بی‌عرضه‌گی او را به دنیا ثابت کرد؛ و آرامشی را که امیدافزا است بر دل‌های مردم نازل کرد؛ و آن حضور مبارک ولیّ امر مسلمین جهان، که برای خودش کهکشانی از حماسه است؛ و هم حضور مردم غیور ایران اسلامی در این مردمی‌ترین نماز جمعه انقلاب، که بیعت با رهبر انقلاب را در اوج تهدید‌ها و ارعاب تبلیغاتی که دشمن به‌راه انداخته بود به نمایش گذاشتند و بینی اسرائیل و ضدانقلاب را به خاک مالیدند.

    و، اما زخم‌های کاری مقاومت بر پیکره جرثومه نحس رژیم صهیونیستی را هم که هفته گذشته خدمتتان عرض کردم؛ که اسرائیل به اهداف خود نرسید و اقتصاد رژیم اشغالگر سقوط کرده است و در بن‌بست روانی هستند و حکومتی پریشان را دارند تجربه می‌کنند.
     
    به نظر می‌رسد در این صحنه، روس‌ها، چینی‌ها و بعضی دولت‌های دیگر که نمی‌خواهند نظم قبلی استمرار پیدا کند، باید در جنگ غزه فعال‌تر شوند و ما هم بایستی در جهت فعال‌ترکردن آنها تلاش کنیم. جنگ غزه می‌تواند جبهه بین‌المللی را علیه جبهه غرب ایجاد کند و می‌تواند بر این روند چیره شود. ما هم باید فعالیت خود را در سطح دیپلماتیک افزایش دهیم.
    ⁨ 
      

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.