حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
فراخوان بیست و هشتمین هفته فیلم و عکس نیشابور
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۳ ساعت: 17:33
  • شناسه : 27030

    فراخوان بیست و هشتمین هفته فیلم و عکس نیشابور منتشر شد.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، این رویداد توسط انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور و با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری، کانون بسیج هنرمندان و گذر فرهنگ و هنر در راستای استعداد یابی و […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    فراخوان بیست و هشتمین هفته فیلم و عکس نیشابور منتشر شد.

    فراخوان بیست و هشتمین هفته فیلم و عکس نیشابور

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، این رویداد توسط انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور و با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری، کانون بسیج هنرمندان و گذر فرهنگ و هنر در راستای استعداد یابی و حمایت از ایده‌های نو و خلاق، برگزار می‌شود. 

    مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: شرکت در هفته فیلم و عکس با موضوع آزاد است و در بخش عکس تمامی عکاسانی که دوره آموزشی انجمن را طی کرده و یا عضو کانون عکس هستند، می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند؛ ضمن اینکه محدودیتی در سال تولید عکس نیست و هر عکاس می‌تواند ۱۰ عکس را فقط از طریق تلگرام جشنواره و در فضای مجازی به شماره ۰۹۱۵۹۵۱۴۵۱۵ ارسال کند.

     مسعود سلیمانی سپهر افزود: پس از داوری آثار، اصل فایل با کیفیت بالاتر درخواست خواهد شد که در صورت ارائه نکردن فایل اصلی، عکس از فهرست پذیرفته شدگان نمایشگاه حذف خواهد شد.

    وی با بیان اینکه هیئت انتخاب در اطلاعیه بعدی معرفی خواهند شد، گفت: آثار برگزیده در قالب نمایشگاهی از ۴ تا ۷ آذر در محل نگارخانه گذر فرهنگ و هنر به نمایش گذاشته خواهند شد و از نظر برگزار کننده، ارسال کننده عکس مالک اثر شناخته می‌شود و هرگونه مسئولیت و پاسخگویی به پیامد‌های حقوقی ناشی از آن با ارسال کننده اثر خواهد بود.

    ‌او اعلام کرد: مهلت ارسال اثر به بخش عکس، ۲۵ آبان است و به تمامی راه یافتگان گواهی حضور داده و از عکاسانی که آثارشان به نمایشگاه راه پیدا کند، در اختتامیه هفته فیلم و عکس نیشابور تجلیل می‌شود.

     دبیرخانه بیست و هشتمین هفته فیلم و عکس نیشابور در خیابان شهید جعفری (راه آهن) مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع است و شماره‌های ۴۲۲۲۸۹۰۰ و ۰۹۱۵۹۵۱۴۵۱۵ آماده پاسخگویی به سوالات شرکت کنندگان است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.