حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
فعالیت بیش از ۵۵۰ باجه پست بانک در روستاهای خراسان رضوی
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۱ ساعت: 18:57
  • شناسه : 26612

    بیش از ۵۵۰ باجه پست بانک در ۸۰ درصد روستا‌های خراسان رضوی فعالیت دارند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیریت شعب پست بانک خراسان رضوی در مراسم رونمایی از دو دستگاه لودر و مینی لودر در روستا‌های رکن آباد و کوشه از توابع بخش شهرآباد شهرستان بردسکن گفت: خراسان رضوی یشترین […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    بیش از ۵۵۰ باجه پست بانک در ۸۰ درصد روستا‌های خراسان رضوی فعالیت دارند.

    فعالیت بیش از ۵۵۰ باجه پست بانک در روستاهای خراسان رضوی

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیریت شعب پست بانک خراسان رضوی در مراسم رونمایی از دو دستگاه لودر و مینی لودر در روستا‌های رکن آباد و کوشه از توابع بخش شهرآباد شهرستان بردسکن گفت: خراسان رضوی یشترین باجه و دستگاه خودپرداز پست بانک را در روستاهای کشور دارد

    مهرداد کندری  با بیان اینکه پست بانک یک بانک دولتی و در شهر‌ها و روستا‌ها مشغول خدمت رسانی به مردم است افزود:  در بیش از ۴۰۰ باجه پست بانک استان دستگاه صدور آنی کارت نصب و راه اندازی شده است و پست بانک بیش از ۵۴ نوع خدمت را به روستاییان ارائه می‌دهد.

    وی گفت:علی رغم اینکه استان خراسان رضوی بیشترین باجه و دستگاه خود پرداز پست بانک را در کشور دارد ولی به لحاظ وجوه دهیاری‌ها در سطح کشور رتبه سیزدهم را دارد.

    مدیریت شعب پست بانک خراسان رضوی گفت: به مناسبت روز ملی روستا و عشایر ۱۶ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک از منابع سپرده گذاری دهیاری‌ها در ۱۶ نقطه روستایی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات قرض الحسنه تحویل آنها شد.

     حجت الاسلام جواد نیک‌بین نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی  هم در این مراسم از وزارت کشور و سازمان همیاری‌ها خواست با توجه به اینکه پست بانک تنها بانکی می‌باشد که در بیش از ۹۰ درصد روستا‌های کشور باجه دارد و مردم از خدمات این بانک استفاده می‌کنند خواستار انتقال حساب‌های دهیاری‌ها به باجه‌های پست بانک در روستا‌ها شد.

    سید علی موسوی فرد بخشدار شهرآباد آمادگی دهیاری‌های این بخش را برای انتقال حساب‌های خود به پست بانک اعلام کرد و از پرداخت تسهیلات توسط پست بانک که از ۶ دستگاه ماشین آلات در سطح استان دو مورد آن به بخش شهرآباد اختصاص داده شده است قدردانی کرد. 

    در پایان این مراسم دو دستگاه لودر و مینی لودر با استفاده از تسهیلات ۹۱ میلیارد ریالی پست بانک تحویل دهیاری‌های رکن آباد و کوشه از توابع بخش شهرآباد شهرستان بردسکن شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.