حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9278 تعداد نوشته های امروز : 37×
فعالیت قطار شهری مشهد در روز پنج شنبه
  • 2024-05-23 ساعت: 2:54
  • شناسه : 8979

    فعالیت قطار شهری مشهد در روز پنج شنبه   به گزارش پایگاه خبری نجوا نیوز : آمادگی ویژه ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد برای برگزاری مراسم شهید جمهور محمداسماعیل شیخانی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد خدمات‌رسانی رایگان مترو به شهروندان و حاضران در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت در روز پنج‌شنبه (فردا) […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فعالیت قطار شهری مشهد در روز پنج شنبه

     

    به گزارش پایگاه خبری نجوا نیوز : آمادگی ویژه ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد برای برگزاری مراسم شهید جمهور

    👤 محمداسماعیل شیخانی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد

    ▪️ خدمات‌رسانی رایگان مترو به شهروندان و حاضران در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت در روز پنج‌شنبه (فردا) از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ خواهد بود.

    ▪️ سرفاصله اعزام ناوگان قطار شهری نیز با هدف خدمت‌رسانی گسترده‌تر؛ فردا کاهش خواهد داشت؛ همچنین در ساعات اوج کاری، یعنی مراسم تشییع و تدفین رئیس جمهور شهید، قطار در ۲ ایستگاه توقف نخواهد کرد.

    ▪️ پنج شنبه ، از ساعت ۱۳ الی ۲۱ : در خط یک، قطار در ایستگاه «بسیج» توقفی ندارد و همشهریان باید در ایستگاه‌های پیش و پس از آن، سوار یا پیاده شوند، همچنین در خط دو نیز توقفی در ایستگاه شریعتی صورت نخواهد گرفت.

    ▪️ سرویس‌دهی روزانه ناوگان اتوبوسرانی نیز از ساعت ۶ صبح فردا آغاز و در ۸ خط منتهی به برگزاری مراسم تشییع نیز از ساعت ۹ صبح آغاز و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت و در مجموع ۱۷۰۰ دستگاه اتوبوس فردا خدمات‌رسانی صلواتی خواهند داشت.

     

    منبع : پایگاه خبری پورسینا ، وب سایت : پایگاه خبری پورسینا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.