حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9298 تعداد نوشته های امروز : 57×
فعالیت پروژه تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد
  • 2024-09-07 ساعت: 15:56
  • شناسه : 18689

    📣 ادامه فعالیت پروژه تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد با سرعتی مناسب   به گزارش نجوا نیوز : محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهدمقدس: 🔸ترافیک بالای محدوده میدان انقلاب اسلامی به‌واسطه تردد خودروهای شخصی، اتوبوس‌های درون و برون‌شهری و همچنین تردد خودروها در بلوار نماز در ضلع جنوبی این تقاطع، سبب شد تا مدیران شهری با مطالعه و […]

    ارسال توسط : نویسنده : شهروند خبرنگار مهدی چراغی
    پ
    پ
    📣 ادامه فعالیت پروژه تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد با سرعتی مناسب

     

    به گزارش نجوا نیوز : محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهدمقدس:

    🔸ترافیک بالای محدوده میدان انقلاب اسلامی به‌واسطه تردد خودروهای شخصی، اتوبوس‌های درون و برون‌شهری و همچنین تردد خودروها در بلوار نماز در ضلع جنوبی این تقاطع، سبب شد تا مدیران شهری با مطالعه و طراحی چند پروژه، کلنگ یکی از کلان‌پروژه‌ها را در تقاطع انقلاب اسلامی در دهه فجر ۱۴۰۲ بر زمین بزنند.

     

    🔸در راستای روان‌سازی ترافیک‌ در میدان فعلی قرار است؛ این میدان جمع و به‌جای آن چهارراه‌ ساخته شود.همچنین قرار است مسیرهای ورودی مجزا برای پایانه اتوبوس‌رانی درون‌شهری ایجاد شود تا از تداخل اتوبوس‌ها با ترافیک موجود جلوگیری شود.

     

    🔸یکی از اقدامات مهم در بخش شمالی بزرگراه شهید سلیمانی در تقاطع انقلاب، ساخت مسیر ویژه و مجزای ورودی پایانه مسافربری است‌.

     

    🔸عملیات اجرایی اتصال پروژه بلوار امام‌خمینی(ره) به بلوار نماز و بهسازی، مقاوم‌سازی و تکمیل تقاطع انقلاب اسلامی که بهمن سال گذشته آغاز شد؛در ضلع شمالی دارای حدود ۳۰ درصد و در مجموع از پیشرفت فیزیکی حدود ۱۸ ‌درصدی برخوردار است.

     

    کلمه کلیدی : فعالیت پروژه تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.