حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13051 تعداد نوشته های امروز : 73×
فوت یک کارگر بر اثر ریزش دیوار در داورزن
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۶ ساعت: 12:57
  • شناسه : 27619

    یک کارگر ۴۶ ساله در شهرستان داورزن استان خراسان رضوی هنگام کار در کنار دیواری قدیمی، بر اثر ریزش آوار جان باخت. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی داورزن گفت: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر مرگ مشکوک فردی در یکی از روستاهای شهرستان داورزن، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی به […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    یک کارگر ۴۶ ساله در شهرستان داورزن استان خراسان رضوی هنگام کار در کنار دیواری قدیمی، بر اثر ریزش آوار جان باخت.

    فوت یک کارگر بر اثر ریزش دیوار در داورزن
    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی داورزن گفت: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر مرگ مشکوک فردی در یکی از روستاهای شهرستان داورزن، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

    سرهنگ غلامحسین بلالی روز پنجشنبه افزود: بررسی های اولیه مشخص کرد که سه کارگر مرد در حال کار در کنار یک دیوار قدیمی بوده اند که به علت ریزش ناگهانی دیوار، هر سه نفر در زیر آوار گرفتار شده اند که یکی از آنان به علت شدت جراحات در دم فوت کرده و ۲ نفر توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده اند.

    وی با ابراز تاسف از این حادثه، بر ضرورت رعایت اصول ایمنی در هنگام کار در طرح های ساختمانی تاکید و گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و جسد درگذشته، برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی تحویل شد.

    داورزن در ۷۵ کیلومتری سبزوار و ۳۱۰ هزار نفری غرب مشهد قرار دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.