حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
ماندگاری هوای معتدل در خراسان‌ رضوی
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۲ ساعت: 12:54
  • شناسه : 26773

    با ورود سامانه ناپایدار جوی به خراسان رضوی ، آسمان این استان تا اوایل روز سه شنبه هفته جاری ابری باقی خواهند ماند.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با افزایش ابرناکی آسمان، احتمال وقوع بارش های رگباری برای مناطق شمالی، غربی و مرکزی خراسان رضوی دور […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    با ورود سامانه ناپایدار جوی به خراسان رضوی ، آسمان این استان تا اوایل روز سه شنبه هفته جاری ابری باقی خواهند ماند.

    ماندگاری هوای معتدل در خراسان‌ رضوی

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با افزایش ابرناکی آسمان، احتمال وقوع بارش های رگباری برای مناطق شمالی، غربی و مرکزی خراسان رضوی دور از انتظار نخواهد بود.

     

    وی ادامه داد: مه گرفتگی در شمال خراسان رضوی و همچنین ماندگاری هوای خنک نیز از دیگر پدیده های جوی خراسان رضوی است که برای وضعیت آب و هوایی استان پیش بینی می شود.

     

    سارا حکمی افزود: در شبانه روز گذشته، فریمان با کمینه دمای ۱۰ درجه و داورزن با ۳۵ درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرم ترین شهرستان های خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۴ تا ۲۷ درجه را پشت سر گذاشته است.

     

    حکمی افزود: دمای کنونی هوای مشهد ۲۲ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، دمای این کلانشهر امروز بین ۱۱ تا ۲۴ درجه در نوسان خواهد بود.

     

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.