حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13073 تعداد نوشته های امروز : 95×
متقاضیان زمین طرح جوانی جمعیت گناباد تعیین تکلیف شدند
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۵ ساعت: 20:11
  • شناسه : 27495

    صد در صد متقاضیان زمین طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مناطق شهری شهرستان گناباد با برگزاری چهارمین دوره قرعه کشی تعیین تکلیف شدند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار گناباد روز چهارشنبه در آیین قرعه کشی زمین طرح جوانی جمعیت مناطق شهری گناباد افزود:‌ با برگزاری این قرعه کشی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    صد در صد متقاضیان زمین طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مناطق شهری شهرستان گناباد با برگزاری چهارمین دوره قرعه کشی تعیین تکلیف شدند.

    متقاضیان زمین طرح جوانی جمعیت گناباد تعیین تکلیف شدند

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار گناباد روز چهارشنبه در آیین قرعه کشی زمین طرح جوانی جمعیت مناطق شهری گناباد افزود:‌ با برگزاری این قرعه کشی همه هزار و ۶۱ متقاضی طرح جوانی جمعیت مناطق شهری این شهرستان شامل شهرهای گناباد،‌ کاخک،‌ بیدخت و روشناوند به صورت رایگان زمین دریافت کردند.

    رضا نصیری ادامه داد:‌ واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت در تعدادی از روستاهای گناباد هم در دست بررسی است و بعد از فراهم شدن بسترهای لازم از طریق قرعه کشی به متقاضیان داری شرایط واگذار می شود.

    وی افزود: علاوه بر طرح جوانی جمعیت، افزون بر ۱۲ هزار نفر در سه سال گذشته برای نهضت ملی مسکن در مناطق شهری و روستایی گناباد ثبت نام کردند که ۹ هزار نفر آنان واجد شرایط شناخته شدند.

    رییس اداره راه و شهرسازی گناباد نیز در این آیین گفت:‌ از مجموع هزار و ۵۵۵ متقاضی طرح جوانی جمعیت این شهرستان هزار و ۶۱ نفر در مناطق شهری و ۴۹۴ نفر مربوط در مناطق روستایی هستند.

    سعید خواجه افزود: از مجموع متقاضیان طرح جوانی جمعیت مناطق شهری این شهرستان ۷۶۰ نفر از شهر گناباد هستند و شهرهای کاخک، بیدخت و روشناوند هم هر کدام دارای ۱۰۰ متقاضی هستند.

    وی ادامه داد: در چهارمین دوره قرعه کشی طرح جوانی جمعیت در مناطق شهری گناباد نیز زمین رایگان به افزون بر ۱۰۰ متقاضی دارای شرایط اعطا شد همچنین مشکلی برای تامین زمین متقاضیانی که از این به بعد ثبت نام کنند وجود ندارد و زمین به میزان کافی در نظر گرفته شده است.

    قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با تصویب مجلس شورای اسلامی، آبان سال ۱۴۰۰ برای اجرا ابلاغ شد و بخش مهمی از این قانون واگذاری زمین رایگان به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر است.

    در طرح جوانی جمعیت بر خلاف سایر بخش های طرح نهضت ملی مسکن زمین به صورت رایگان و با قابلیت خرید و فروش به متقاضیان واگذار می شود.

    مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.